Termin i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
18 svar
6 synes godt om
31. juli 2014

A&F

Tjaa det er om ikke så længe. Og har ingen tegn på fødsel. Øv øv, fødte 1 gang en uge før termin, havde håbet på det samme denne gang. Men det skal jo ikke være ens . Forsøger at nyde tiden med min dejlige datter og kære mand, blive færdig med lillebrors værelse, og nyde vejret . (Vestøv modtages dog med kyshånd). Hvad med jer andre kommende mødre , der også har termin nu her, hvad fordriver I tiden med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Tvebakken

Jeg havde termin i lørdags. 5 fulde dage over.
Forsøger at få tiden til at gå, føler mig som evighedsgravid.
Er ikke gået så meget over med nogen af de andre 3.. Suk.
Men sender gerne vestøv - jeg kan i hvert fald godt følge frustrationen og utålmodigheden.

Anmeld

31. juli 2014

A&F

Puha, tager hatten af for din tålmodighed. Jaa, den med evighedsgravid er godt formuleret. Men snart har vi en baby i armene , vestøv sendes også til dig

Anmeld

1. august 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jaa det kan i den grad mærkes at man er gået over tid. Er 40+2 idag  

Ve støv til jer alle

Anmeld

1. august 2014

A&F

Kommende mor skriver:

Jaa det kan i den grad mærkes at man er gået over tid. Er 40+2 idag  

Ve støv til jer alle

Og vestøv til dig ven

Anmeld

1. august 2014

tinemus79

Har termin i dag og bliver sat i gang i morgen.  Har været 3 hindeløsninger igennem uden effekt.  Fødte 10 dage før med den første. Så jeg ser uendeligt  frem til snart at holde min søn i mine arme.  Pøj pøj til alle jer andre.  

Anmeld

1. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har termin imorgen. Jeg er simpelthen så utålmodig at jeg har købt en ananas og noget tonic vand. Nu skal jeg så bare tage mig sammen til at drikke og spise det 

Anmeld

1. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har termin i dag og bliver sat i gang i morgen.  Har været 3 hindeløsninger igennem uden effekt.  Fødte 10 dage før med den første. Så jeg ser uendeligt  frem til snart at holde min søn i mine arme.  Pøj pøj til alle jer andre.  

Hindeløsninger....Er det noget der gøres på fødegangen? 

Anmeld

1. august 2014

A&F

tinemus79 skriver:

Hvordan kan du få tilbudt det? Skal der være noget specielt, så vil jeg også se om jeg kan få det gjort. Held og lykke med den forestående fødsel 

Anmeld

1. august 2014

A&F

mor:) skriver:

Jeg har termin imorgen. Jeg er simpelthen så utålmodig at jeg har købt en ananas og noget tonic vand. Nu skal jeg så bare tage mig sammen til at drikke og spise det 

Fik du taget dig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.