Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjaa det er om ikke så længe. Og har ingen tegn på fødsel. Øv øv, fødte 1 gang en uge før termin, havde håbet på det samme denne gang. Men det skal jo ikke være ens . Forsøger at nyde tiden med min dejlige datter og kære mand, blive færdig med lillebrors værelse, og nyde vejret . (Vestøv modtages dog med kyshånd). Hvad med jer andre kommende mødre , der også har termin nu her, hvad fordriver I tiden med?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puha, tager hatten af for din tålmodighed. Jaa, den med evighedsgravid er godt formuleret. Men snart har vi en baby i armene , vestøv sendes også til dig
Jaa det kan i den grad mærkes at man er gået over tid. Er 40+2 idag
Ve støv til jer alle
Kommende mor skriver: Jaa det kan i den grad mærkes at man er gået over tid. Er 40+2 idag Ve støv til jer alle
Og vestøv til dig ven
Har termin i dag og bliver sat i gang i morgen. Har været 3 hindeløsninger igennem uden effekt. Fødte 10 dage før med den første. Så jeg ser uendeligt frem til snart at holde min søn i mine arme. Pøj pøj til alle jer andre.
Jeg har termin imorgen. Jeg er simpelthen så utålmodig at jeg har købt en ananas og noget tonic vand. Nu skal jeg så bare tage mig sammen til at drikke og spise det
Hindeløsninger....Er det noget der gøres på fødegangen?
tinemus79 skriver: Har termin i dag og bliver sat i gang i morgen. Har været 3 hindeløsninger igennem uden effekt. Fødte 10 dage før med den første. Så jeg ser uendeligt frem til snart at holde min søn i mine arme. Pøj pøj til alle jer andre.
Hvordan kan du få tilbudt det? Skal der være noget specielt, så vil jeg også se om jeg kan få det gjort. Held og lykke med den forestående fødsel
mor:) skriver: Jeg har termin imorgen. Jeg er simpelthen så utålmodig at jeg har købt en ananas og noget tonic vand. Nu skal jeg så bare tage mig sammen til at drikke og spise det
Fik du taget dig sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128