Betalingsfri måned ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2014

Mor1986

Syddjurs har heller ikke betalings fri måned. Jeg får regninger i eboks. Men du skal vist have tilmeldt dig mail eller mobil så får du besked når den kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Clisolka

Morgensol skriver:

Det er ikke alle kommuner der er betalingsfri i juli.. Glostrup er feks ikke..

Heller ikke Holbæk 

Jeg får regningen i E-Boks 

Anmeld

31. juli 2014

Lucky05

Vi har betalingsfri juli, men det var til 1/7 vi ikke skulle betale, da det er Forudbetalt.  

Så tjek eboks ja . 

Anmeld

31. juli 2014

Lucky05

Lucky05 skriver:

Vi har betalingsfri juli, men det var til 1/6 vi ikke skulle betale, da det er Forudbetalt.  

Så tjek eboks ja . 

1/7 selvfølgelig 

Anmeld

31. juli 2014

Hugoline.

I København er der ikke betalingsfri. Samtidig en af de dyreste kommuner mht pasning.yay.

Anmeld

31. juli 2014

EAF

I Vejle er der heller ikke betalingsfri. Men mener der er i Hedensted da vores søn gik i dp der. Får også digital post i E-boks. 

Anmeld

1. august 2014

M&N

Hugoline. skriver:

I København er der ikke betalingsfri. Samtidig en af de dyreste kommuner mht pasning.yay.

Vi har heller ikke betalingsfri måned - bor i Brøndby, det er satme dyrt for en VS plads. Næsten 3600

Anmeld

1. august 2014

A. N. Onymsen

MorTilMalucca skriver:

Vi har heller ikke betalingsfri måned - bor i Brøndby, det er satme dyrt for en VS plads. Næsten 3600

Ja det er sindssygt. Jeg betaler 1900,- for børnehave.. Betalte 2900,- for dagpleje plads .. Men jeg har snakket med kommunen, jeg får et girokort

Anmeld

1. august 2014

Eliza

A. N. Onymsen skriver:

Jeg har ikke fået denne måneds børnehave regning. Jeg bor i gribskov kommune.. Andre ?

Jeg har fået min i e boks. (Bor os i gribskov)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.