Hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2014

Mettefpigen

Masig skriver:

Det er muligt, men det kan hendes kreditorer jo ikke vente på, at de får løst deres konflikt, og derfor er det vel i orden at få lidt hjælp, i form af et lån eller en engangs ydelse.... Jeg kan ikke se der er noget galt i det, regningerne skal jo betales og det lader til på TS, at hendes arbejdsgiver nægter at udbetale noget, heller ikke aconto eftersom hun har fagforeningen på sagen...

Men hun kan selvfølgelig kontakte sine kreditorer og spørge om udsættelse af betaling indtil hun har fået sine penge, eller hun kan søge om kassekredit/overtræk i banken... Men det er jo ikke sikkert hun har den mulighed...

Jeg har fået afvide af kommunen at der ikke er noget der hedder lån og engangsydelse tager op til 5 uger at få...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Masig

Mettefpigen skriver:

Jeg har fået afvide af kommunen at der ikke er noget der hedder lån og engangsydelse tager op til 5 uger at få...

Lånet var nu også mere tiltænkt banken... Jeg aner intet om engangsydelse fra kommunen, så kan jeg ikke udtale mig om, men det er sikkert rigtigt. Intet går hurtigt ved kommunen 

Anmeld

31. juli 2014

Frk_Louise

Synes jeg kan huske noget om, at man kan søge noget "krise-hjælp" ved kommunen.. Ved ikke om man stadig kan, om jeg husker forkert eller.. Men du kan da prøve at ringe til din kommune og spørge 

Ellers tænker jeg også, at du kan ringe til din bank, forklare din situation og håbe på, at de kan hjælpe. Evt. med et bevilget overtræk/kassekredit.

Anmeld

31. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad med fagforeningen mon? Er der ikke noget med at de kan gå ind og hjælpe hvis ens arbejdsgiver nægter at udbetale et beløb? 

Hvis det altså er tilfældet. Kan ikke helt tyde om det er en fejl eller de bevidst udbetaler forkert.

Anmeld

31. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg ville snakke med banken istedet for....

Anmeld

31. juli 2014

stjernehimmel

du skal ha afslag i banken først (på skrift) ellers vil de ikke hjælpe

derefter kan du søge kommunen om en engangshjælp.... (kan ikke huske hvad det hedder, men det ved de dernede)

Pøj pøj med de.. rigtig surt og frustrerende når der går ged i de penge sager især når man står med en  bette oven i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.