Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis vi en dag får en pige skal hun hedde Sigrid efter min mormor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Hvad hedder/hed jeres bedsteforældre og Olleforældre? Ja vi er jo lidt til de ældre navne så tænker der måske var noget inspiration at hente
Hvad hedder/hed jeres bedsteforældre og Olleforældre?
Ja vi er jo lidt til de ældre navne så tænker der måske var noget inspiration at hente
Mine bedsteforældre hed/hedder:
Doris Elvine & Morten
Jette & Villy
Min kærestes bedsteforældre hed/hedder:
Margit & Rasmus
Ellen & Jens Arne
De oldeforældre vi kan huske (= dem vi har kendt) hed:
Meta
Frida
Bell'star skriver: Var Kaj og Andrea et par? - for så er det da lidt sjovt Eller var det fra to forskellige grene?
Var Kaj og Andrea et par? - for så er det da lidt sjovt Eller var det fra to forskellige grene?
Jeps Kaj og Andrea var gift med hinanden :-D
Børge, Karma, Sonja og Johan.
Min oldemor, som i år fylder 98 år, hedder Nikoline! et navn jeg meget gerne vil viderebringe, skulle jeg få en pige en dag.
Min oldefar hed Jørgen
Til den anden side hed de Edvard og Gyrithe. Resten af mine oldeforældre har jeg aldrig kendt (og ved ikke hvad hed).
Moaren skriver: Agnes, Ingrid, Jens Christian, Kristian, Karen, Johanne Frederikke, Klara, Karl, Jens Peter, Esther....ja, det var lige dem jeg og manden kunne huske. Min mand foreslår at i smutter en tur på kirkegården og studerer gravsten
Agnes, Ingrid, Jens Christian, Kristian, Karen, Johanne Frederikke, Klara, Karl, Jens Peter, Esther....ja, det var lige dem jeg og manden kunne huske.
Min mand foreslår at i smutter en tur på kirkegården og studerer gravsten
God ide
Min bedstemor og bedstefar hed sine og Kristian.
Min mormor (som thea er opkaldt efter ) og morfar hed Dorthea og Søren.
Min oldemor (som jeg er opkaldt) og oldefar hed Anne Kirstine og Otto.
Det er lige dem jeg ka huske. Vh stine
Valborg
Ketty
Ulla
Verner
Erik
Jensine, Martha, Bodil, gudrun, Merle, Astrid og Johanne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128