Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad hedder/hed jeres bedsteforældre og Olleforældre? Ja vi er jo lidt til de ældre navne så tænker der måske var noget inspiration at hente
Hvad hedder/hed jeres bedsteforældre og Olleforældre?
Ja vi er jo lidt til de ældre navne så tænker der måske var noget inspiration at hente
min farfar hed Knud, farbror Villy. morfar hed Anders, oldefar marinus. min mormor hed Karen Marie, min oldemor hed Stine Olivia, farmor hed Grethe og min sidste Olde hed Jenny
Vi tænkte også i bedsteforældre navne, da vi skulle finde navn til vores datter. det blev så den peruvianske farmor der vandt med Angelica, som vores datter hedder til mellemnnavn.
Kay skriver: Hvad hedder/hed jeres bedsteforældre og Olleforældre? Ja vi er jo lidt til de ældre navne så tænker der måske var noget inspiration at hente
Else, Viggo, Martin - kan ikke lige erindre mine oldekollers navne. Og min farmors navn. Vender tilbage
Mette og Niels
Diana og Ole
Mads Peter og Karen
Elisa og Nicholaus
Karl og Marie
Rosa og Kurth
Anna
Jørgen Kirsten Karen ..
Og Asta , det sys jeg er sødt..
Bolette, Valdemar og.... Flot, kan så kun huske de to Men det er også pæne navne synes jeg
lotchen skriver: Bolette, Valdemar og.... Flot, kan så kun huske de to Men det er også pæne navne synes jeg
Men bedsterne kan jeg: Johanne Marie, Laurits, Harald, Poula. Der er jeg nok mest til Marie og Laurits
TbCp skriver: Mormor og mortar hed Karen og Frode.Min farmor og farfar Betty og Leif.Min mands bedsteforældre hed Carsten Peter og Carla og Kaj og Andrea.Mine oldeforældre... øhm... der var i hvertfald en Karen Magrethe, en Peter Ove og en Carl Christian Ditlev
Mormor og mortar hed Karen og Frode.Min farmor og farfar Betty og Leif.Min mands bedsteforældre hed Carsten Peter og Carla og Kaj og Andrea.Mine oldeforældre... øhm... der var i hvertfald en Karen Magrethe, en Peter Ove og en Carl Christian Ditlev
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128