Chok: Gravid kvinde sælger billetter til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2014

asff

Maja84 skriver:

På samme måde hun ville have en abort til at starte med så hun kunne deltage i Big brother

Puha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Snevejr84

Jeg håber virkelig de fjerner det barn. Det var hende der ville have en abort fordi det er en dreng og drikker/ryger selvom hun er gravid. Stakkels dreng:/

Anmeld

1. august 2014

TNBC

Maja84 skriver:

Var det ikke hende som i første omgang ville have abort, fordi det ødelagde hendes mulighed for at komme med i reality tv, og hun søgte abort da hun var næsten halvvejs 

jo og fordi det var en dreng. 

Anmeld

1. august 2014

TNBC

Maja84 skriver:

Synes det er sørgeligt, men må ligge noget bag hendes værdier, håber bare hun vokser med opgaven, efter fødslen, ellers ender hun nok med et besøg fra de sociale myndigheder 

Hun burde være voksen nok, når hun har to børn på 3 og 6år i forvejen, som hun forlanger skal køres i taxa, fordi hun ikke kan køre i bus(af en eller anden grund)

Anmeld

1. august 2014

TNBC

Snevejr84 skriver:

Jeg håber virkelig de fjerner det barn. Det var hende der ville have en abort fordi det er en dreng og drikker/ryger selvom hun er gravid. Stakkels dreng:/

Håber de fjerner alle hendes børn, for jeg synes ikke opdrages med af en mor, der synes det er ok, at få en abort bare fordi barnet er det forkerte køn. kræve at man får alt hvad med vil have, sige at en død kvinde var en dårlig mor, når man ikke er et hak bedre. 

Anmeld

2. august 2014

Kløver

Yurie skriver:

Hun burde være voksen nok, når hun har to børn på 3 og 6år i forvejen, som hun forlanger skal køres i taxa, fordi hun ikke kan køre i bus(af en eller anden grund)

Puh havde slet ikke lige fanget hun i forvejen havde børn 

Anmeld

2. august 2014

TNBC

Maja84 skriver:

Puh havde slet ikke lige fanget hun i forvejen havde børn 

Åhh jo, og nu siger hun at hun vil forsvinde fra medierne, hvis en eller anden Ketih Lemon vil have sex med hende. 
Hvad helvede er det for en opførsel fra en mor? Synes ikke det er ok at lære sine børn(Ja, ved de er små) at det er en ok opførsel.. 

Anmeld

2. august 2014

Kløver

Yurie skriver:

Åhh jo, og nu siger hun at hun vil forsvinde fra medierne, hvis en eller anden Ketih Lemon vil have sex med hende. 
Hvad helvede er det for en opførsel fra en mor? Synes ikke det er ok at lære sine børn(Ja, ved de er små) at det er en ok opførsel.. 

Så hvid en bestemt person vil have sex med hende vil hun stoppe med at være i medierne

mmmm tvivler det er et løfte hun kan holde 

Anmeld

2. august 2014

TNBC

Maja84 skriver:

Så hvid en bestemt person vil have sex med hende vil hun stoppe med at være i medierne

mmmm tvivler det er et løfte hun kan holde 

Ja, det skrev hun på twitter, og jeg er ret sikker på at han sagde nej. 

Jeg synes sku det er klamt, og det viser bare hvad folk vil gøre for at være berømt. Og hun blev berømt for at have fået betalt sine patter, med penge som burde gå til syge mennesker. 

Anmeld

2. august 2014

Kløver

Yurie skriver:

Ja, det skrev hun på twitter, og jeg er ret sikker på at han sagde nej. 

Jeg synes sku det er klamt, og det viser bare hvad folk vil gøre for at være berømt. Og hun blev berømt for at have fået betalt sine patter, med penge som burde gå til syge mennesker. 

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.