Hej
jeg har en veninde som er gravid og vil gerne lave en Barselsgave som de virkelig kan bruge
jeg vil ikke bruge formuer af flere årsager, bla har vi ikke uanede mængder af penge og så har de selv kommet med en æste chokolade da jeg fødte(hvilket var rigtig pænt) men så vil jeg jo ikke omvendt give alt for meget.
jeg hun intet har imod brugte ting, da de stort set intet har købt selv, og har fået stort set alt det de har, både fra venner og familie og ved at spørge sig frem ved både bekendte og på facebook osv.
Jeg har lavet en bamse (som hun selv har ønsket ) og har nok kostet 150kr at lave og lagt en masse tid, kærlighed og omsorg i den
derudover ved jeg der er nogle ting hun mangler, enkelte ting og noget legetøj, og tænkte at kigge mit babylegetøj igennem om der var lidt at undvære, vaske det, og give sammen med som en del af Barselsgaven. Men virker det sådan lidt? Alternativt skal jeg nøjes kun med bamsen
er lidt bange for hun vil se negativt på det, også da hun er lidt forvent, og måske forventer at det var givet og ikke som en del af en gave, og vil ikke træde hende over tæerne. Kan ikke spørge da hun måske bare vil tage imod (fordi hun gerne vil have det og spare pengene) og så høre det negative bagefter. Er sket før hvor jeg så hørte knap så pæne ting hun har sagt til andre, og skulle jo gerne være for at glæde og ikke skabe negativt, især ikke når vi selv godt kunne bruge de penge jeg kunne få for tingene, men vil også gerne glæde hende når det nu er hendes 1 barn hun venter
Anmeld