Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Clisolka skriver: Jeg var ca 15+3 da lillebror sparkede mig
Jeg var ca 15+3 da lillebror sparkede mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Meilby skriver: Jeg synes nemlig at jeg igår (15+2) mærkede noget nederst i maven Og det var to gange lige i træk, men man er altid lidt i tvivl de første gange synes jeg :-)Men JA det er bare stort når de begynder at sparke (l)
Jeg synes nemlig at jeg igår (15+2) mærkede noget nederst i maven Og det var to gange lige i træk, men man er altid lidt i tvivl de første gange synes jeg :-)Men JA det er bare stort når de begynder at sparke (l)
Ja det er det godt nok Så bliver man bare så bekymret hvis der går en halv dag og man ikke mærker noget Man lærer nok aldrig helt at slippe af
stm2812 skriver: Ja det er det godt nok Så bliver man bare så bekymret hvis der går en halv dag og man ikke mærker noget Man lærer nok aldrig helt at slippe af
Meilby skriver: Så har det nok været det jeg mærkede igår (15+2) Synes nemlig det virkede som spark nederst i maven Men man er altid lidt i tvivl de første gange synes jeg :-)
Så har det nok været det jeg mærkede igår (15+2) Synes nemlig det virkede som spark nederst i maven Men man er altid lidt i tvivl de første gange synes jeg :-)
Ja, så har det nok været spark Hihi ja, man er altid i tvivl de første par gange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128