Liv og My 2 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2014

SandraXOXO

Neeeej hvor er de fine og søde og smukke <3 Og sikke flotte navne :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

siw84

Nurh hvor er de bare kære
Venter selv 2 tvillinge drenge om max 5 uger og vi glæder os.

Anmeld

30. juli 2014

Nadia&Daniel

et-ønske skriver:

Så rundede pigerne 2 mdr - tiden flyver afsted og de er nogle skønne tøser meeeen pyha det er noget af en skefuld med tvillinger!!
Hænderne er fulde hele tiden, selv det at få noget at spise i løbet af dagen kan være en udfordring
Pigerne trives, og man kan rigtig følge udviklingen fra dag til dag at de smiler når de hører min stemme, de træner deres egne stemmer og pludrer i kravlegården
De er meget forskellige, havde måske forestillet mig lidt ligheder men nix
My er en lille fiks sag, holder hovedet selv og bevæger sig rundt i kravlegården, og sikke et temperament
Liv er babyen med de store bløde lår, smiler konstant og en rigtig putte trold der har det bedst i mors arme hun er meget forsigtig og stille. Hun har haft en hård start med børneeksem der kom svamp i i denne hede var det meget slemt for hende!!
Billeder skal I bestemt ikke snydes for

Skønne billeder og skønne navne

Anmeld

30. juli 2014

esioul

et-ønske skriver:

Så rundede pigerne 2 mdr - tiden flyver afsted og de er nogle skønne tøser meeeen pyha det er noget af en skefuld med tvillinger!!
Hænderne er fulde hele tiden, selv det at få noget at spise i løbet af dagen kan være en udfordring
Pigerne trives, og man kan rigtig følge udviklingen fra dag til dag at de smiler når de hører min stemme, de træner deres egne stemmer og pludrer i kravlegården
My er en lille fiks sag, holder hovedet selv og bevæger sig rundt i kravlegården, og sikke et temperament
Liv er babyen med de store bløde lår, smiler konstant og en rigtig putte trold der har det bedst i mors arme hun er meget forsigtig og stille. Hun har haft en hård start med børneeksem der kom svamp i i denne hede var det meget slemt for hende!!

Anmeld

30. juli 2014

et-ønske

siw84 skriver:

Nurh hvor er de bare kære
Venter selv 2 tvillinge drenge om max 5 uger og vi glæder os.

I kan godt glæde jer det er absolut noget helt specielt

Anmeld

31. juli 2014

BigHope13

et-ønske skriver:

Ejjjj for hulan hvor er de bare skønne
Sikke en dejlig Update, og skønt at de er så forskellige. Her har jeg nemlig også altid forestillet mig at tvillinger måde være ens haha, hvorfor jeg har den ide vides ikke. Men nu har jeg gang på gang fået at vide at tvilling børn er /kan være lige så forskellige som alle andre børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.