Liv og My 2 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
15 svar
42 synes godt om
30. juli 2014

et-ønske

Så rundede pigerne 2 mdr - tiden flyver afsted og de er nogle skønne tøser meeeen pyha det er noget af en skefuld med tvillinger!!
Hænderne er fulde hele tiden, selv det at få noget at spise i løbet af dagen kan være en udfordring
Pigerne trives, og man kan rigtig følge udviklingen fra dag til dag at de smiler når de hører min stemme, de træner deres egne stemmer og pludrer i kravlegården
De er meget forskellige, havde måske forestillet mig lidt ligheder men nix
My er en lille fiks sag, holder hovedet selv og bevæger sig rundt i kravlegården, og sikke et temperament
Liv er babyen med de store bløde lår, smiler konstant og en rigtig putte trold der har det bedst i mors arme hun er meget forsigtig og stille. Hun har haft en hård start med børneeksem der kom svamp i i denne hede var det meget slemt for hende!!
Billeder skal I bestemt ikke snydes for
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

cwl

Yndige piger

Anmeld

30. juli 2014

Papillon

Hvor er de dejlige  Kunne godt forestille mig, at det er noget af en mundfuld med tvillinger. Jeg har kun en og føler i forvejen, at jeg mangler arme

Anmeld

30. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Smukke piger Og sikke nogle søde navne

Anmeld

30. juli 2014

Lady Marion <3

Pewwww  De er skønne 

Anmeld

30. juli 2014

Lilott

Hvor er de søde 

Anmeld

30. juli 2014

tarkoflen

Hvor er de søde!
Jeg havde bøvl med at nå at spise med en baby så jeg kan godt forstå du synes det er svært

Anmeld

30. juli 2014

Mor til F

Hvor er de bare søde, dine piger

Anmeld

30. juli 2014

Mother-love

Hvor er de bare kære altså.

Kunne godt forestille mig at to babyer på engang er noget at han mundfuld. Jeg var ikke særlig god til at huske og spise da jeg fik Isabella. Tror slet ikke jeg ville få noget hvis jeg havde to på en gang hehe

Anmeld

30. juli 2014

WantingBaby2012

et-ønske skriver:

Så rundede pigerne 2 mdr - tiden flyver afsted og de er nogle skønne tøser meeeen pyha det er noget af en skefuld med tvillinger!!
Hænderne er fulde hele tiden, selv det at få noget at spise i løbet af dagen kan være en udfordring
Pigerne trives, og man kan rigtig følge udviklingen fra dag til dag at de smiler når de hører min stemme, de træner deres egne stemmer og pludrer i kravlegården
De er meget forskellige, havde måske forestillet mig lidt ligheder men nix
My er en lille fiks sag, holder hovedet selv og bevæger sig rundt i kravlegården, og sikke et temperament
Liv er babyen med de store bløde lår, smiler konstant og en rigtig putte trold der har det bedst i mors arme hun er meget forsigtig og stille. Hun har haft en hård start med børneeksem der kom svamp i i denne hede var det meget slemt for hende!!
Billeder skal I bestemt ikke snydes for

Hvor er de skønne - ja tiden flyver afsted, det er bare om at nyde nuet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.