nogen der ved hvor jeg finder noget fedt stof henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Louise mortil4

jeg er kommet igang med at sy buksedragter til ungerne og har fået lyst til at lave mere bagefter, men jeg sys det tof jeg kan finde er lidt flat, jeg er vild med spraglede stoffer, med masser af farver, men hvor f... finder jeg det, jeg kan ikke rigig finde noget på nettet sys jeg ikke. Er der mon nogen her inde der ligger inde med en fed side at købe stof på, det skal bruges til bukser, bluser, kjoler og heldragter.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Tynen

Jeg fandt helt vildt meget stof da jeg var i Stof&Stil i Herning og lede efter betræk til Stellas hyggekrog.

Man kan også købe online, her:
http://www.stofogstil.dk/Katalog/Mode.aspx

Kender ikke websiden så godt, så ved ikke hvor meget forskelligt man kan købe derinde

Anmeld

17. august 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Jeg fandt helt vildt meget stof da jeg var i Stof&Stil i Herning og lede efter betræk til Stellas hyggekrog.

Man kan også købe online, her:
http://www.stofogstil.dk/Katalog/Mode.aspx

Kender ikke websiden så godt, så ved ikke hvor meget forskelligt man kan købe derinde

Ha ha hvor sjovt det var også den første side jeg tænkte på.
De har så mange fede ting

Anmeld

17. august 2009

linemus

Jeg har altså set nogle vildt flotte stoffer på nogle udenlandske sider engang, men jeg kan desværre ikke huske, hvad de hedder  Ellers har vi GardinEriksen her i Aalborg - de har mange stoffer af Patricia Guild (mener jeg hun hedder), hvor børnestofferne er fede/sjove. Ved ikke om de egner sig til bukser, men kig her:  www.designersguild.com/kids/. Måske har I en lign. stofbutik hvor du bor? Eller prøv at søg på fabric.

Line - den store hjælper

Anmeld

18. august 2009

Siber

mortil4 skriver:

jeg er kommet igang med at sy buksedragter til ungerne og har fået lyst til at lave mere bagefter, men jeg sys det tof jeg kan finde er lidt flat, jeg er vild med spraglede stoffer, med masser af farver, men hvor f... finder jeg det, jeg kan ikke rigig finde noget på nettet sys jeg ikke. Er der mon nogen her inde der ligger inde med en fed side at købe stof på, det skal bruges til bukser, bluser, kjoler og heldragter.

Knus Louise

Jeg elsker skipper stoffer, ligger i KBH, men man kan også bestille på nettet. Tror det hedder skipperstoffer.dk

Knus Siber

Anmeld

18. august 2009

LouiseViola

www.malika-rosa.dk har noget rigtig fint stof!
Hvem der bare havde tid til at sidde ved symaskinen

Anmeld

18. august 2009

linemus

LouiseViola skriver:

Ej, hvor er det fedt! 

Anmeld

20. august 2009

Louise mortil4

LouiseViola skriver:

det er bare super fedt det stof de har der. Skal helt sikkert ha fat i noget af det i næste uge.

Knus Louise der lige har syet et par overfede smækbukser til nanna, glæder mig til at hun skal ha dem på lørdag.

Anmeld

22. august 2009

LouiseViola

mortil4 skriver:

det er bare super fedt det stof de har der. Skal helt sikkert ha fat i noget af det i næste uge.

Knus Louise der lige har syet et par overfede smækbukser til nanna, glæder mig til at hun skal ha dem på lørdag.

Hvor er jeg glad for at du kunne bruge siden.
Går selv ofte der ind og savler lidt over det fine stof de har!  Der er SÅ meget fint derinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.