så tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2014

SussieThyssen

Kay skriver:

Hun faldt heldigvis til ro så jeg kunne sove

Men jm i dag kunne mærke hun stod med hoved ned og borede sig ned af... De er ikke glade for at det giver mig så mange plukveer, hun mærkede det selv fordi det samme skete der ude... så jeg skal til ekstra tjek fordi jeg nu er i risiko for at føde for tidligt fordi mit bækken er så løst som det er... og så skal jeg ellers slappe så meget af som muligt og gøre alting langsomt og stille og roligt

Og det har du så at gøre.
Basta!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Kay

SussieThyssen skriver:

Og det har du så at gøre.
Basta!

Ja... det er jo så det jeg har

Anmeld

30. juli 2014

Masig

Kay skriver:

Na tror jeg ikke... for med bækkenløsning gør det så ondt det roderi nede ved mit skamben og kan tydeligt huske det fra sidst, den smerte går man ik fejl af... syntes faktisk at veer er mere "behagelige"

Forstå mig ret veer er mere forudsigelige med en start og en slutning, og er til at arbejde med... hvor det her er meget spontant... og en skarp skærende smerte... efterfulgt af plukveer... 

Øv, det lyder træls.... Det er da ret øv, hvis du skal gå med det resten af tiden 

Anmeld

30. juli 2014

Kay

Masig skriver:

Øv, det lyder træls.... Det er da ret øv, hvis du skal gå med det resten af tiden 

Det tror jeg jeg skal... hun regnede ikke med at hovedet rykkede sig igen nu... men de holder øje med om min livmoderhals bliver for blød, det er derfor jeg skal til ekstra tjek 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.