så tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
13 svar
3 synes godt om
29. juli 2014

Kay

Er begyndt at kunne mærke lillesøster nede i mit bækken, bore sig ned af og det giver plukveer og de gør lidt ondt...

Slet ikke som veer... men som jeg husker det, og har lige kigget efter i Elnas babybog... var det først i omkring uge 34-35 og frem til fødslen jeg havde det sidst... havde det i altfald ikke i uge 33 men helt sikkert i uge 35...

Nå men jeg er jo kun 29+0  så jeg syntes det er rimeligt tidligt at jeg har det sådan, især når det er med Nr 2

Glæder mig lidt til at høre hvad jm siger i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Masig

Kay skriver:

Er begyndt at kunne mærke lillesøster nede i mit bækken, bore sig ned af og det giver plukveer og de gør lidt ondt...

Slet ikke som veer... men som jeg husker det, og har lige kigget efter i Elnas babybog... var det først i omkring uge 34-35 og frem til fødslen jeg havde det sidst... havde det i altfald ikke i uge 33 men helt sikkert i uge 35...

Nå men jeg er jo kun 29+0  så jeg syntes det er rimeligt tidligt at jeg har det sådan, især når det er med Nr 2

Mon ikke det er fordi man, ligesom med så meget andet, kan mærke det tydeligere anden gang??

Anmeld

29. juli 2014

Kay

Masig skriver:

Mon ikke det er fordi man, ligesom med så meget andet, kan mærke det tydeligere anden gang??

Na tror jeg ikke... for med bækkenløsning gør det så ondt det roderi nede ved mit skamben og kan tydeligt huske det fra sidst, den smerte går man ik fejl af... syntes faktisk at veer er mere "behagelige"

Forstå mig ret veer er mere forudsigelige med en start og en slutning, og er til at arbejde med... hvor det her er meget spontant... og en skarp skærende smerte... efterfulgt af plukveer... 

Anmeld

29. juli 2014

SussieThyssen

Kay skriver:

Hej sveske!
Det er helt normalt at det bliver tidligere og tidligere for hver graviditet.
Jeg begyndte med plukveer omkring uge 26 med nr 1.
Omkring uge 16 med nr 2 og med nr 3..der kom de allerede fra ca uge 12.
Så det må du nok bare leve med.
Plukveer forårsages i øvrigt af hormoner.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. juli 2014

Kay

SussieThyssen skriver:

Hej sveske!
Det er helt normalt at det bliver tidligere og tidligere for hver graviditet.
Jeg begyndte med plukveer omkring uge 26 med nr 1.
Omkring uge 16 med nr 2 og med nr 3..der kom de allerede fra ca uge 12.
Så det må du nok bare leve med.
Plukveer forårsages i øvrigt af hormoner.

Kærligst
Sussie

Plukveerne har jeg også haft et stykke tid... men det er det hun laver ved mit skamben... det føles som da Elna satte sig fast... og det gør så ondt i mit bækken som om hun bore sig ned af... hun er meget aktiv med det her til aften, og selvom jeg normalt er en hård negl og fødte uden den mindste smertedækning ligger jeg og får tårer i øjnene nu

Anmeld

29. juli 2014

SussieThyssen

Kay skriver:

Plukveerne har jeg også haft et stykke tid... men det er det hun laver ved mit skamben... det føles som da Elna satte sig fast... og det gør så ondt i mit bækken som om hun bore sig ned af... hun er meget aktiv med det her til aften, og selvom jeg normalt er en hård negl og fødte uden den mindste smertedækning ligger jeg og får tårer i øjnene nu

Så læg dig da ned og ret dig ud, så hun får lidt plads at sprælle på <3

Det er sjovt som det er forskelligt..for mig var det værst ved ribbenene

Anmeld

29. juli 2014

Kay

SussieThyssen skriver:

Så læg dig da ned og ret dig ud, så hun får lidt plads at sprælle på <3

Det er sjovt som det er forskelligt..for mig var det værst ved ribbenene

Ligger skam ned (er på fra mobilen)... men det hjælper øjensynlig ikke., ej heller at fortælle hende at mor gerne vil sove... tror det er fordi mit bækken er så løst som det er at det gør så ondt... er jo hypermobil i mit bækken og bækkenløsning selvfølgelig... 

Anmeld

29. juli 2014

SussieThyssen

Kay skriver:

Ligger skam ned (er på fra mobilen)... men det hjælper øjensynlig ikke., ej heller at fortælle hende at mor gerne vil sove... tror det er fordi mit bækken er så løst som det er at det gør så ondt... er jo hypermobil i mit bækken og bækkenløsning selvfølgelig... 

Stakkels dig..ja det kender jeg jo alt til.
Prøv at lægge et par puder under måsen og se om det kan hjælpe lidt.

Anmeld

30. juli 2014

Kay

SussieThyssen skriver:

Stakkels dig..ja det kender jeg jo alt til.
Prøv at lægge et par puder under måsen og se om det kan hjælpe lidt.

Hun faldt heldigvis til ro så jeg kunne sove

Men jm i dag kunne mærke hun stod med hoved ned og borede sig ned af... De er ikke glade for at det giver mig så mange plukveer, hun mærkede det selv fordi det samme skete der ude... så jeg skal til ekstra tjek fordi jeg nu er i risiko for at føde for tidligt fordi mit bækken er så løst som det er... og så skal jeg ellers slappe så meget af som muligt og gøre alting langsomt og stille og roligt

Anmeld

30. juli 2014

Kay

Masig skriver:

Har skrevet en lille Update længere nede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.