hvilken farve nylonstrømper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Ms.Sunshine skriver:

ah... jeg bor på Bornholm, så jeg kan ikke lige komme i Bilka... 

Jeg tror efterhånden også at du kan få dem i de fleste andre butikker - også undertøjs-butikker.

Jeg tænker at bare ben vil se rigtig fint ud til den nederdel, og jeg ville ikke selv drømme om at tage sorte nylonstrømper på i løbet af sommeren

God barnedåb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Pigent

Ms.Sunshine skriver:

jeg skal holde barnedåb for min datter om lidt under tre uger og er ved at ligge sidste hånd på hvad jeg skal have på...

Selve tøjet og skoene er på plads, men nu mangler jeg kun noget til benene... Jeg har desværre en del af de sidste graviditetskilo siddende på mine lår, så jeg kan ikke have helt bare ben og skal derfor vælge noget at have under nederdelen...

Jeg håbet at I kan hjælpe mig...

Link til tøjet; http://www.yesstyle.com/en/ringnor-set-bow-accent-top-lace-midi-skirt-top-white-xl-skirt-black/info.html/pid.1036046929

Jeg har også tilføjet et billede af de sko jeg (forhåbentlig) skal have på...

Beige strømpebukser eller sådan nogle kort leggings som går over knæet de kan købes ved pieces bland andet

Anmeld

29. juli 2014

Morgensol

Jeg har samme problem, jeg går i nederdel hver dag på mit job, men jeg er for nærig til at købe de korte leggins. Derfor har jeg klippet et par gamle strømpebukser af lige over knæet. Det fungerer fantastisk! Alternativt har jeg rigtig god erfaring med kopattesalve på inderlårene! 

Anmeld

29. juli 2014

BabyMus

jeg skal holde barnedåb for min datter om lidt under tre uger og er ved at ligge sidste hånd på hvad jeg skal have på...

Selve tøjet og skoene er på plads, men nu mangler jeg kun noget til benene... Jeg har desværre en del af de sidste graviditetskilo siddende på mine lår, så jeg kan ikke have helt bare ben og skal derfor vælge noget at have under nederdelen...

Link til tøjet; http://www.yesstyle.com/en/ringnor-set-bow-accent-top-lace-midi-skirt-top-white-xl-skirt-black/info.html/pid.1036046929

Altså hvis du mener at de korte leggins er så korte at man ikke kan se dem under kjolen (lidt a la cykelshorts?, og du udover det er tilfreds med synet på dine ben, så ville jeg da sige at leggins er okay. Så er det "kun" for at de ikke skal gnide mod hinanden.

Hvis man ellers går efter illusionen om bare ben, så ville jeg sige beige nylonstrømper. Når det er midt august må man formode at det stadig er varmt, og så ville jeg nok foretrække at have mindst muligt på mine ben, så ville jeg nok vælge helt korte cykelshorts-leggins. Ellers ville jeg til en hver tid sige at beige nylonstrømper er lidt mere fint at se på + det mere giver en illusion om bare ben, fremfor sort. 

Anmeld

29. juli 2014

lycly

Ms.Sunshine skriver:

Jeg synes du skulle tage nogle nylon-cykelshorts på. Så gnider dine lår ikke hud mod hud og du har bare ben - hvilket jeg helt klart synes ville klæde looket bedst

Anmeld

29. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Til at starte med: super flot sæt tøj 

lige til det sæt tøj, er det ligemeget om du har hudfarvet eller sorte nylonstrømper på....jeg tror begge dele vil være pænt. 

Men jeg ville holde mig væk fra leggins. Det ville ødelæggen stilen 

Anmeld

29. juli 2014

MoarMoar

Ms.Sunshine skriver:

ah... jeg bor på Bornholm, så jeg kan ikke lige komme i Bilka... 

De fås også i Føtex

Anmeld

29. juli 2014

Kindfed

Prøv at google lårskåner Man kan få en masse forskellige slags og de gør virkelig livet nemmere for inderlår, der gerne vil snakke sammen

Anmeld

29. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
BabyMus skriver:

Altså hvis du mener at de korte leggins er så korte at man ikke kan se dem under kjolen (lidt a la cykelshorts?, og du udover det er tilfreds med synet på dine ben, så ville jeg da sige at leggins er okay. Så er det "kun" for at de ikke skal gnide mod hinanden.

Hvis man ellers går efter illusionen om bare ben, så ville jeg sige beige nylonstrømper. Når det er midt august må man formode at det stadig er varmt, og så ville jeg nok foretrække at have mindst muligt på mine ben, så ville jeg nok vælge helt korte cykelshorts-leggins. Ellers ville jeg til en hver tid sige at beige nylonstrømper er lidt mere fint at se på + det mere giver en illusion om bare ben, fremfor sort. 

det er det nemlig...

det eneste problem jeg har med mine ben er at lårene gnider mod hinanden...

Anmeld

29. juli 2014

SussieThyssen

Ms.Sunshine skriver:

Jeg ville synes det var enormt synd for den fine nederdel med leggings.
Jeg ved ikke hvorfor det er blevet så moderne..for det ødelægger altid looket og de fine kjoler eller nederdele.
Så lyse grå eller lyse strømpebukser her om sommeren er passende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.