jeg skal holde barnedåb for min datter om lidt under tre uger og er ved at ligge sidste hånd på hvad jeg skal have på...
Selve tøjet og skoene er på plads, men nu mangler jeg kun noget til benene... Jeg har desværre en del af de sidste graviditetskilo siddende på mine lår, så jeg kan ikke have helt bare ben og skal derfor vælge noget at have under nederdelen...
Jeg håbet at I kan hjælpe mig...
Link til tøjet; http://www.yesstyle.com/en/ringnor-set-bow-accent-top-lace-midi-skirt-top-white-xl-skirt-black/info.html/pid.1036046929
Jeg har også tilføjet et billede af de sko jeg (forhåbentlig) skal have på...
Altså hvis du mener at de korte leggins er så korte at man ikke kan se dem under kjolen (lidt a la cykelshorts?, og du udover det er tilfreds med synet på dine ben, så ville jeg da sige at leggins er okay. Så er det "kun" for at de ikke skal gnide mod hinanden.
Hvis man ellers går efter illusionen om bare ben, så ville jeg sige beige nylonstrømper. Når det er midt august må man formode at det stadig er varmt, og så ville jeg nok foretrække at have mindst muligt på mine ben, så ville jeg nok vælge helt korte cykelshorts-leggins. Ellers ville jeg til en hver tid sige at beige nylonstrømper er lidt mere fint at se på + det mere giver en illusion om bare ben, fremfor sort. 
Anmeld