hvilken farve nylonstrømper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.256 visninger
23 svar
4 synes godt om
29. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg skal holde barnedåb for min datter om lidt under tre uger og er ved at ligge sidste hånd på hvad jeg skal have på...

Selve tøjet og skoene er på plads, men nu mangler jeg kun noget til benene... Jeg har desværre en del af de sidste graviditetskilo siddende på mine lår, så jeg kan ikke have helt bare ben og skal derfor vælge noget at have under nederdelen...

Jeg håbet at I kan hjælpe mig...

Link til tøjet; http://www.yesstyle.com/en/ringnor-set-bow-accent-top-lace-midi-skirt-top-white-xl-skirt-black/info.html/pid.1036046929

Jeg har også tilføjet et billede af de sko jeg (forhåbentlig) skal have på...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

SanJose

Jeg har stemt beige nylonstrømper, men hvorfor ikke bare ben? Det vil da se super godt ud! 

Anmeld

29. juli 2014

Ms.Momo

SanJose skriver:

Jeg har stemt beige nylonstrømper, men hvorfor ikke bare ben? Det vil da se super godt ud! 

så det vil sige du mener jeg godt kan have sorte leggins indenunder?...

Anmeld

29. juli 2014

SanJose

Ms.Sunshine skriver:

så det vil sige du mener jeg godt kan have sorte leggins indenunder?...

Nej, det vil jeg ikke sige. Enten beige nylonstrømper eller allerbedst - bare ben. 

Synes leggins af enhver art bliver for meget, specielt når det nu er sommer.

Anmeld

29. juli 2014

Ms.Momo

SanJose skriver:

Nej, det vil jeg ikke sige. Enten beige nylonstrømper eller allerbedst - bare ben. 

Synes leggins af enhver art bliver for meget, specielt når det nu er sommer.

sagen er den at mine lår er så tykke efter mine to graviditeter at de gnider mod hinanden og hvis der ikke er en eller anden form for stof mellem dem får jeg reelle brandsår på lårene... 

Anmeld

29. juli 2014

SanJose

Ms.Sunshine skriver:

sagen er den at mine lår er så tykke efter mine to graviditeter at de gnider mod hinanden og hvis der ikke er en eller anden form for stof mellem dem får jeg reelle brandsår på lårene... 

Nu cykler jeg en del og kender godt til problemet. Jeg har noget specielt buksefedt, som jeg bruger, men en god fed creme eller Intim Barriere Creme fra Apoteket burde kunne løse dit problem. Vaseline kan også bruges, men det bliver hurtigt for klistret og dermed ikke rart.

Altså du skal gøre som du vil, men synes hurtigt det kommer til at se lidt tungt ud med et par leggins under. Har du samme problem, hvis du bare bruger nylonstrømper? Evt. kan du have et par korte shorts der ikke kan ses udefra på inde under kjolen. 

Anmeld

29. juli 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg kender godt til det med lårene

I Bilka kan man få sådan nogle små shorts i noget blankt stof med en lille blondekant på - næsten som cykelsport. De er ikke ret lange, men lange nok til at holde lårene adskilt de er guld værd under en nederdel.
Jeg bruger dem og trækker dem vare så langt op at man ikke kan se dem for nederdelen, så det reelt ser ud som om jeg har bare ben

Anmeld

29. juli 2014

Ms.Momo

AnjaM skriver:

Jeg kender godt til det med lårene

I Bilka kan man få sådan nogle små shorts i noget blankt stof med en lille blondekant på - næsten som cykelsport. De er ikke ret lange, men lange nok til at holde lårene adskilt de er guld værd under en nederdel.
Jeg bruger dem og trækker dem vare så langt op at man ikke kan se dem for nederdelen, så det reelt ser ud som om jeg har bare ben

ah... jeg bor på Bornholm, så jeg kan ikke lige komme i Bilka... 

Anmeld

29. juli 2014

SanJose

Ms.Sunshine skriver:

ah... jeg bor på Bornholm, så jeg kan ikke lige komme i Bilka... 

De har dem i de fleste tøjbutikker, ellers prøv i Kvickly/Brugsen (kan ikke lige huske hvad det er I har derovre )

Anmeld

29. juli 2014

modesty

Ms.Sunshine skriver:

jeg skal holde barnedåb for min datter om lidt under tre uger og er ved at ligge sidste hånd på hvad jeg skal have på...

Selve tøjet og skoene er på plads, men nu mangler jeg kun noget til benene... Jeg har desværre en del af de sidste graviditetskilo siddende på mine lår, så jeg kan ikke have helt bare ben og skal derfor vælge noget at have under nederdelen...

Jeg håbet at I kan hjælpe mig...

Link til tøjet; http://www.yesstyle.com/en/ringnor-set-bow-accent-top-lace-midi-skirt-top-white-xl-skirt-black/info.html/pid.1036046929

Jeg har også tilføjet et billede af de sko jeg (forhåbentlig) skal have på...

Hvis man overhovedet ikke kan se leggings, synes jeg leggings. Men det kan man vel hvis du spørger om de skal være sorte eller hvide? I så fald vil jeg sige sorte nylonstrømper, da jeg synes at leggings er meget ufestlige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.