Var det en spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.497 visninger
18 svar
7 synes godt om
29. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej. 

Mig og min kæreste er lige begyndt på projekt baby, så denne gang var vores første forsøg. 

Jeg skulle have min menstruation i lørdags og jeg fik også lidt brunt udflåd, som jeg har haft lige siden, men hver dag har det kun kunne fylde en 2 krones størrelse i trusseindlægget. 

Igår aftes fik jeg så lidt prikkende fornemmelser i underlivet og i morges væltede det ud med frisk meget tykt rødt blod (undskyld detaljer) 

da jeg har haft mange symptomer, har jeg lidt følt jeg nok var gravid indtil i morges, hvor jeg følte det virkelig "væltede ud" på en gang.

Har andre oplevet dette? Og var det muligvis en spontan abort eller bare min menstruation, så jeg måske er heldig der stadig er et lille spir, selvom jeg godt ved chancerne vil være minimale (så vil jeg være 4+2) 

Tak på forhånd. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Chellie

Det kan have været en bio (det hedder først en spontant abort senere), det lyder i hvert fald meget som dengang jeg havde sådan en.. Men det er selvfølgelig ikke sikkert.. 

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Havde du testet positiv inden du fik bio, siden du vidste det var det?

Anmeld

29. juli 2014

Chellie

Anonym skriver:

Havde du testet positiv inden du fik bio, siden du vidste det var det?

Ja, meget svagt, og ikke inden for tid. Men jeg fik også taget blodprøver hos lægen, som bekræftede at den var svagt positiv, så der har helt sikkert været noget, det blev bare ikke siddende.. 

Men mit eksempel er jo ingen garanti for, at det er det samme for dig  Det er bare den oplevelse, jeg selv havde.. 

Anmeld

29. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej. 

Mig og min kæreste er lige begyndt på projekt baby, så denne gang var vores første forsøg. 

Jeg skulle have min menstruation i lørdags og jeg fik også lidt brunt udflåd, som jeg har haft lige siden, men hver dag har det kun kunne fylde en 2 krones størrelse i trusseindlægget. 

Igår aftes fik jeg så lidt prikkende fornemmelser i underlivet og i morges væltede det ud med frisk meget tykt rødt blod (undskyld detaljer) 

da jeg har haft mange symptomer, har jeg lidt følt jeg nok var gravid indtil i morges, hvor jeg følte det virkelig "væltede ud" på en gang.

Har andre oplevet dette? Og var det muligvis en spontan abort eller bare min menstruation, så jeg måske er heldig der stadig er et lille spir, selvom jeg godt ved chancerne vil være minimale (så vil jeg være 4+2) 

Tak på forhånd. 

Mit gæt er at det er en almindelig menstruation der er kommet lidt senere. Kroppen opfører sig ikke altid som den plejer.

Det kan også have været en bio, men det er ikke til at vide. Bio'er er meget almindelige.

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Når okay - er ked af at hører du oplevede en bio, håber du siden har haft heldet med dig.

Jeg fik aldrig en positiv test, så kan sagtens være det bare er menstruation. Det virkede bare som så meget på èn gang der løb ud i toilettet.

Havde bare lige håbet det svage brunlige udflåd var et tegn på graviditet, så det var en ordentlig mavepuster i morges.

Men vi må håbe den er der næste gang, men tager lige en test for sikkerheds skyld om nogle dage.

Tak for jeres svar

Anmeld

29. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej. 

Tak på forhånd. 

Det kunne godt lyde som det jeg altid har kaldt for en "mini abort" eller en "Biologisk abort" som det hedder.

Ægget har været befrugtet, og du har været gravid i ganske få dage, men så skiller kroppen sig af med det.
Det er dog ikke noget du skal være ked af.
Over 60% af alle første graviditeter ender sådan, og man kan sige at kroppen prøvekører og forbereder sin graviditetsfunktion.
Du vil bløde kraftigere og måske en lille smule længere (hold øje med at det ikke bliver for meget) men ellers så skulle alt være ok til at prøve igen, når det er overstået.
Rigtig mange bliver hurtigt "rigtigt" gravide efter en bio.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for svaret, sussie - det varmede virkelig meget at høre.

jeg håber det er det som er sket for mig, og vi er heldige næste omgang. 

Knus herfra 

Anmeld

30. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
SussieThyssen skriver:

Det kunne godt lyde som det jeg altid har kaldt for en "mini abort" eller en "Biologisk abort" som det hedder.

Ægget har været befrugtet, og du har været gravid i ganske få dage, men så skiller kroppen sig af med det.
Det er dog ikke noget du skal være ked af.
Over 60% af alle første graviditeter ender sådan, og man kan sige at kroppen prøvekører og forbereder sin graviditetsfunktion.
Du vil bløde kraftigere og måske en lille smule længere (hold øje med at det ikke bliver for meget) men ellers så skulle alt være ok til at prøve igen, når det er overstået.
Rigtig mange bliver hurtigt "rigtigt" gravide efter en bio.

Kærligst
Sussie

Hedder det ikke en 'biokemisk' graviditet??

/ Taco78 

Anmeld

30. juli 2014

SussieThyssen

Taco78 skriver:

Hedder det ikke en 'biokemisk' graviditet??

Ja noget i den stil...navnet har skiftet lidt igennem årene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.