blødning efter keglesnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.592 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2014

Hjulben

Jeg fik for 12 dage siden foretaget et keglesnit.. det gik godt, men havde en del smerter efterfølgende.. for 2 dage siden begyndte jeg at bløde og idag er blødningen blevet kraftigere.. med lidt klumper.. på nettet står der man skal søge lægemidler eller skadestue hvis dette sker, at blødningen er kraftigere end ens normale mens.. men da jeg har pco, bløder jeg ikke ret meget og aner ikke om det er mens der er kommet eller om det er grundet keglesnittet.. har nogen af jer lignede erfaringer ? alle svar kan bruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Morgenfrue

Prøv at ringe til vagt lægen, jeg vil mene at du skulle være stoppet med at bløde efter 12 dage, har ikke fået lavet keglesnit selv, men jeg syntes at det er længe at bløde. 

Og God Bedring

Anmeld

28. juli 2014

Studerendemor

Amanda91 skriver:

Jeg fik for 12 dage siden foretaget et keglesnit.. det gik godt, men havde en del smerter efterfølgende.. for 2 dage siden begyndte jeg at bløde og idag er blødningen blevet kraftigere.. med lidt klumper.. på nettet står der man skal søge lægemidler eller skadestue hvis dette sker, at blødningen er kraftigere end ens normale mens.. men da jeg har pco, bløder jeg ikke ret meget og aner ikke om det er mens der er kommet eller om det er grundet keglesnittet.. har nogen af jer lignede erfaringer ? alle svar kan bruges

Hvis du kan høre at det drypper, når du sidder på toilet, skal du ringe. 

Klumper... Det nævnte de ikke noget om, så jeg ville ringe for en sikkerheds skyld

Anmeld

28. juli 2014

SussieThyssen

Jeg tror nu du har mens..men som de andre siger...ring lige.

Jeg har selv fået keglesnit og stoppede med at småsive efter en 2-3 døgn.
Og der var helt slut efter 4-5 dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. juli 2014

Moma

Har selv fået keglesnit. Det kan godt begynde at bløde efter en 10 dage, for der falder sårskorpen af

Synes du, det er for voldsomt, skal du da give lægen et kald. 

Anmeld

4. august 2014

Hjulben

Tusind tak for jeres svar. det er heldigvis gået i orden igen. Så nu glæder mig og kæresten os bare til vi kan komme igen med projekt baby igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.