Køn? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2014

Clisolka

Helene Boysen skriver:

Var der nogen bestemt grund til at i ville vide kønnet? 

Jeg vil også meget gerne vide kønnet (er 13+0). Er bare SÅÅ nysgerrig, og synes det er voldsomt lang tid til MD scanning, så overvejer meget at betale mig fra det :-) 

Grunden til jeg gerne vil vide det er mest nysgerrighed, og så planlægning. I forhold til hvad man kan låne sig til, begynde at kigge efter brugte ting og hvad der skal købes fra nyt osv. Er total planlægningsfreak :-) 

Næhhh det var der skam ikke  Min kæreste var møgnysgerrig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

*Mor Til Albert*

Helene Boysen skriver:

Hejsa,

Jeg er nysgerrig efter at høre, hvornår i graviditeten i fik kønnet at vide (hvis i fik det)?

Betalte i selv for det, eller var det en del af de scanninger der tilbydes gratis?

Hvad var grunden for jeres valg? At få det at vide, og ikke at få det at vide :-) 

Vi fik kønnet at vide til MD-scanning, men da jeg ikke ville lade mig spise af med scannings-damens "Det ser ud til, at I skal have en lille dreng", så har jeg bestilt en tid til kønsscanning på torsdag.

Anmeld

28. juli 2014

Mutti2

Jeg fik det at vide til MD scanning i uge 20. Havde egentligt besluttet mig for at jeg ikke ville vide det. Men da hun spurgte, kunne jeg virkeligt ikke sige nej, jeg var nødt til at vide det

Har tænkt lidt over, at det må være sværer at vente 2. Gang, også ift. At købe nyt tøj, ting osv. Meget kan jo genbruges hvis det er af samme køn.

Men det vil tiden jo vise, når det engang bliver relevant

Anmeld

28. juli 2014

Benjamins'mor

Helene Boysen skriver:

Hejsa,

Jeg er nysgerrig efter at høre, hvornår i graviditeten i fik kønnet at vide (hvis i fik det)?

Betalte i selv for det, eller var det en del af de scanninger der tilbydes gratis?

Hvad var grunden for jeres valg? At få det at vide, og ikke at få det at vide :-) 

Første graviditet fik vi det afvide omkring halvvejs til MD scanning.

Anden gang fik vi det afvide 14+2 til en 3D scanning vi selv betalte, samt fik det afvide til MD scanning omkring halvvejs.

Anmeld

28. juli 2014

-Sigrid-

Helene Boysen skriver:

Hejsa,

Ved nummer 1 fik vi det af vide til md, ved nummer to betalte bi for det i 14+5 fordi det var nemmere med storesøster at forklare hende det når det var mere konkret. Selvom hun nok havde været ligeglad med hvad jm sagde, for hun ville have en søster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.