lineog4 skriver:
Har man mistet i maven er der nu en del hvis ikke alle der får lov alene fordi mødrene (og fædrene) ikke kan klare det mentalt.
Jeg mistede ikke i maven og skulle virkelig kæmpe for at blive sat i gang 4 dage over termin med en dreng i maven der var 4800 g. Hvorimod en veninde med næsten samme historie som mig fik lov på samme hospital blev sat i gang 2 uger før termin.
Det er min oplevels det er lidt som vinden blæser
Jeg tror bestemt også det er meget forskelligt fra sted til sted, og kender da noget der er blevet sat igang nærmest på baggrund af ingenting og så er der dem, hvor de faktisk burde været blevet sat igang, men hvor lægerne bare nægtede fuldstændig.
Det er faktisk ikke mere end en måned siden en bekendt var igennem hele møllen.
Men jeg tænker bare i det her tilfælde, så er det jo ikke samme kvinde, som manden har mistet et barn med (og ja, det er selvfølgelig virkelig tragisk at miste et barn - jeg har ikke mistet et (endnu), men jeg har en meget handicappet datter, med en virkelig skidt prognose) og samtidig har de et barn sammen i forvejen.
Uden tvivl manden er påvirket af det, det er jeg da også på grund af min datter og skide bange for om vores lille baby, der snart er på vej, virkelig er normal? Men jeg tror bare ikke, at lægerne ser sådan på det.
Anmeld