Kan ikke stoppe :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
16 svar
19 synes godt om
27. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen, jeg er 5+1 henne i min graviditet og jeg har faktisk et problem.. Jeg er desværre en rygere og har det ENORMT svært med at stoppe med det..  

jeg vil gerne stoppe, har endda prøvet rigtig mange gange men det lykkedes mig ikke jeg er heller ikke glad for at jeg ryger under min graviditet, men hvad skal jeg gøre?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

SandraXOXO

Google Hvad der sker med baby når du ryger og hvis ikke det kan få dig til at stoppe, ja så er der nok ikke noget der kan. Det er skrækkeligt synd for baby i maven.

Anmeld

27. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvad har du prøvet at gøre for at stoppe?  

Anmeld

27. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

Hej allesammen, jeg er 5+1 henne i min graviditet og jeg har faktisk et problem.. Jeg er desværre en rygere og har det ENORMT svært med at stoppe med det..  

jeg vil gerne stoppe, har endda prøvet rigtig mange gange men det lykkedes mig ikke jeg er heller ikke glad for at jeg ryger under min graviditet, men hvad skal jeg gøre?  

Er ret sikker på der findes gratis rygestopkurser i de fleste kommuner. Særligt hvis du oplyser din læge om at du er gravid, tror jeg du vil kunne få hjælp.

Du ved jo tydeligvis selv hvor farligt det er for babyen og hvis du virkelig ønsker at stoppe, så er det jo en god start 

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Det er svært når min mand også ryger, endda foran mig jeg synes bare det er hårdt, har holdt ud i 1 dag men ikke længere.. er der nogen af jer der er rygere? Hvad har i gjort under graviditet og hvordan stoppede i?

Anmeld

27. juli 2014

Bertris

Rygning er en rigtig kælling, især hvis man har røget længe. 
Jeg havde en måned hvor det hed maks en pakke om ugen, og efter den måned var det slut! 
Men hvis du ikke føler du kan magte det selv, så snak med lægen om det, og bor du sammen med en ryger så snak med vedkommende om i ikke kan gøre det til en fælles kamp? Eller om vedkommende i hvert fald kan ryge udenfor og væk fra dig  

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

Rygning er en rigtig kælling, især hvis man har røget længe. 
Jeg havde en måned hvor det hed maks en pakke om ugen, og efter den måned var det slut! 
Men hvis du ikke føler du kan magte det selv, så snak med lægen om det, og bor du sammen med en ryger så snak med vedkommende om i ikke kan gøre det til en fælles kamp? Eller om vedkommende i hvert fald kan ryge udenfor og væk fra dig  

En rigtig stor kælling.. Jamen jeg har snakket med ham osv. Men han ryger stadig foran mig.. Og ikke nok med det så kommer svigerforældrene også og lige tænder en smøg foran mig.. Også kan du vel godt se at man ikke blir motiveret når der ikke er støtte :-(

Anmeld

27. juli 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

En rigtig stor kælling.. Jamen jeg har snakket med ham osv. Men han ryger stadig foran mig.. Og ikke nok med det så kommer svigerforældrene også og lige tænder en smøg foran mig.. Også kan du vel godt se at man ikke blir motiveret når der ikke er støtte :-(

Man må alligevel ikke ryge inden for når der er en baby så hvad med at du fortæller din kæreste og alle andre at jeres hjem er røgfrit fra nu af fordi du vil skåne jeres barn for passiv rygning. Jeg stoppede 100% den dag jeg stod med en positiv test. Havde slet ikke samvittighed til at gøre det mod baby. Vores hjem har altid været røgfrit og manden har heldigvis aldrig røget.

Anmeld

27. juli 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Jeg stoppede med at ryge for fem år siden ved at læse "endelig ikke-ryger" af Allen Carr. Jeg kender fire andre der også er stoppet. Du bliver mindfucked, og det hjælper - så den anbefaler jeg altid til folk der inderligt gerne vil stoppe rygning.
90 % af de som har været på hans rygestopklinik har aldrig røget siden de tog derfra. Det er rimelig god statistik!

Anmeld

27. juli 2014

Bertris

Anonym skriver:

Som en anden forslår så lav jeres hjem røgfrit allerede nu. 
Ved din mand hvor meget det påvirker barnet også bare ved passiv rygning?  
Men for hver smøg du undgår at ryge, jo bedre, at skære ned er bedre end slet ikke at gøre noget for at mindske  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.