klamme historier....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

Klumpe-dumpe

mariamiss6 skriver:

Åh min ulækreste oplevelse.......

min søn bastian fik roskildesyge da han var vel 8 måneder, og han sked og brækkede sig i stride strømme.... han var selvfølgelig rigtig dårlig et par dage, og lå bare og sove på min mave meget af tiden, forhan vågnede ofte op og var ked, ville kun have vand og sov så videre.... nåh der var nok et par episoder hvor mor og far var i skudlinien der.
Og han brækkede sig også en del gange dagene efter, mens han spiste....

Men det værste var at han ikke selv lod sig mærke særligt med de der opkastninger, han sad bare helt roligt og kastede op, hev lige efter vejret et par gange efter, og så var han okay igen....
Så når han kastede op om natten sov han bare videre i alt sit bræk.... Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange jeg ha rvækket ham, for at få ham vasket og skifte hans sengetøj, fordi han bare lå der smurt ind i bræk, og bare sov videre....
Det værste var når vi stod op om morgenen og han så også havde brækket sig i løbet af natten.
jeg havde det SÅ fårligt med tanken om at mit barn bare lå og sov i sit eget bræk....

æv æv, jeg håber sandelig han bliver ked og kalder, nu hvor han er ældre og har et sprog.... og jeg håber ikke at Felix vil reagere på samme måde hvis han bliver så syg mens han er lille....

Hmmmm ja nogle gange undre mig så over hvad de kære små endelig "finder sig i"

Og håber Felix-musen skriger højt og klart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Hehe I KNOW THE FEELING

Og ikke en rar ting at kende følelsen af

Anmeld

17. august 2009

Jules

Viktor har hér til aften med bar numse efter sit bad slået en ORDENLIG prut .... Med fyld.... Ad ad ad... På mit lår.... 

Yummy!!!!

Anmeld

17. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Sikke dog en LORTE situation at være i

Ja, det var en LORTE situation, for jeg blev osse syg .

Men hellere bæ ud over det hele, end gylp i munden.... Er lige ved at knække mig bare ved tanken...

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Viktor har hér til aften med bar numse efter sit bad slået en ORDENLIG prut .... Med fyld.... Ad ad ad... På mit lår.... 

Yummy!!!!

hehehehehehehehehehehehehhehehehehehheheheheheheeee.!!!!!

You Rock Vik

Malucca har dælme også skidt på mange sygeplejsker

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Ja, det var en LORTE situation, for jeg blev osse syg .

Men hellere bæ ud over det hele, end gylp i munden.... Er lige ved at knække mig bare ved tanken...

Ja det må man da sige det var så

Tror mig der findes heller ingen der er mere kvabbe (JO malu) end mig... så knækkede mig også MANGE gange i løbet ad den weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.