klamme historier....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.429 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. august 2009

Klumpe-dumpe

Ja ja nu hvor jeg IKKE MÅ SHOP ONLINE, så keder jeg mig lidt

Så tænkte på hvad er jeres klammeste oplevelse med en baby?? Behøver ikke være jeres egen.

Her er min historie

Da lærke (Susan´s datter) var omkring ca. 6. mdr. havde jeg været ude og besøg dem. Da jeg så skulle køre, skulle jeg selvf. PYSSE skatten farvel, mens hun sidder på Susans arm.

Lærke mener så (TROEDE JEG) at vi skulle tunge pysse.... Men NÆÆÆHHHH nej, "ungen" vælger sgu så og BRÆKKE sig ind i munden af Og for lige at ende det så virker mine synke reflexer til UG. Hele vejen hjem i bilen og resten af weekende sagde jeg den der bræk lyd. Og kunne blive ved med at smage surt mælk

Kom frit frem med jeres klamme historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Så tænkte på hvad er jeres klammeste oplevelse med en baby?? Behøver ikke være jeres egen.

Her er min historie

Da lærke (Susan´s datter) var omkring ca. 6. mdr. havde jeg været ude og besøg dem. Da jeg så skulle køre, skulle jeg selvf. PYSSE skatten farvel, mens hun sidder på Susans arm.

Lærke mener så (TROEDE JEG) at vi skulle tunge pysse.... Men NÆÆÆHHHH nej, "ungen" vælger sgu så og BRÆKKE sig ind i munden af Og for lige at ende det så virker mine synke reflexer til UG. Hele vejen hjem i bilen og resten af weekende sagde jeg den der bræk lyd. Og kunne blive ved med at smage surt mælk

Øvvvvvv!!! Føj føj føj

Min klammeste historie må være engang Liva havde diarre.
Hun legede inde i stuen og pludselig så vi noget på gulvet hun gik og jokkede rundt i.... først syntes vi det lignede maste rosiner men da jeg kom tættere på kunne jeg se... og lugte.... at det var lort!  som hun havde jokket rundt i og sat fodspor gennem stuen.

Senere da vi sad og spiste aftensmad kunne vi høre det sagde "sjask sjask sjask" ned på gulvet! Min mand og jeg kiggede bare på hinanden, så på Liva og så på hinanden igen... det var så tyndt at det var løbet ud af bleen, ud af buksebenet og ned på gulvet.
Neeej det var bare SÅ klamt!!! og mega synd for Liva.

Nå ja engang jeg arbejdede i vuggestue skulle en af pædagogerne skifte en der virkelig havde skidt. Hun havde stillet knægten på puslebordet og tog bleen af ham mens han stod op.
Hun lagde bleen mellem hans ben, lige under ham... og åben. Og idet hun er ved at gøre nogle vaskeklude våde i håndvasken ved puslebordet bestemmer knægten sig så for at sætte sig ned.... lige ned i lortebleen med et ordentlig plask! Så lorten blev sjasket ud over vægge, gulv og ikke mindst ud over pædagogen.
Det var nok mest ulækkert for hende, vi andre kunne ikke lade være at grine.

Anmeld

17. august 2009

susan82

malucca09 skriver:

Her er min historie

Jaaaaa, jeg griner stadig  
Godt Malucca er ordenlig opdraget hjemme fra......

Jeg må være en ravnemor  

Anmeld

17. august 2009

mariamiss6

Åh min ulækreste oplevelse.......

min søn bastian fik roskildesyge da han var vel 8 måneder, og han sked og brækkede sig i stride strømme.... han var selvfølgelig rigtig dårlig et par dage, og lå bare og sove på min mave meget af tiden, forhan vågnede ofte op og var ked, ville kun have vand og sov så videre.... nåh der var nok et par episoder hvor mor og far var i skudlinien der.
Og han brækkede sig også en del gange dagene efter, mens han spiste....

Men det værste var at han ikke selv lod sig mærke særligt med de der opkastninger, han sad bare helt roligt og kastede op, hev lige efter vejret et par gange efter, og så var han okay igen....
Så når han kastede op om natten sov han bare videre i alt sit bræk.... Jeg har slet ikke tal på hvor mange gange jeg ha rvækket ham, for at få ham vasket og skifte hans sengetøj, fordi han bare lå der smurt ind i bræk, og bare sov videre....
Det værste var når vi stod op om morgenen og han så også havde brækket sig i løbet af natten.
jeg havde det SÅ fårligt med tanken om at mit barn bare lå og sov i sit eget bræk....

æv æv, jeg håber sandelig han bliver ked og kalder, nu hvor han er ældre og har et sprog.... og jeg håber ikke at Felix vil reagere på samme måde hvis han bliver så syg mens han er lille....

Anmeld

17. august 2009

Bondepigen

Jeg var ppå Sjælland og passe min søsters søn i en uge (i dagtimerne), så han var fri for at komme i gæstepleje. Han fik så den ondeste diarré, så jeg skiftede ble konstant. Lige efter bleskift gik vi ind og sad i sofaen, han på skødet af mig. Lige pludselig kunne jeg mærke der rendte noget varmt ned af mit lår, og jeg løftede ham for at kigge. Så var der bare bæ ud over det hele på mig, i sofaen og det dryppede på gulvet, da jeg skulle ud i bad og have os vasket... Puha...

Anmeld

17. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Her er min historie

Haha, ik lækkert

For nogle år siden kom jeg meget ved en veninde som havde fået en lille dreng, hun havde lidt svært ved at knytte sig til ham så jeg brugte meget tid ved dem for at hjælpe lidt til, en aften hvor han var vågen lå jeg på gulvet på min min madras på ryggen og legede med ham, tog ham op i strakte arme over mit hoved og han grinede over hele hovedet og havde det så sjovt, havde jeg egentlig også indtil at han så lige valgte at gylpe lige ned i hovedet på mig, min veninde var flad af grin, men jeg kunne simpelhen lugte det er gylp i flere dage, og min mave slog vist lige et par kolbøtter hehe

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Øvvvvvv!!! Føj føj føj

Min klammeste historie må være engang Liva havde diarre.
Hun legede inde i stuen og pludselig så vi noget på gulvet hun gik og jokkede rundt i.... først syntes vi det lignede maste rosiner men da jeg kom tættere på kunne jeg se... og lugte.... at det var lort!  som hun havde jokket rundt i og sat fodspor gennem stuen.

Senere da vi sad og spiste aftensmad kunne vi høre det sagde "sjask sjask sjask" ned på gulvet! Min mand og jeg kiggede bare på hinanden, så på Liva og så på hinanden igen... det var så tyndt at det var løbet ud af bleen, ud af buksebenet og ned på gulvet.
Neeej det var bare SÅ klamt!!! og mega synd for Liva.

Nå ja engang jeg arbejdede i vuggestue skulle en af pædagogerne skifte en der virkelig havde skidt. Hun havde stillet knægten på puslebordet og tog bleen af ham mens han stod op.
Hun lagde bleen mellem hans ben, lige under ham... og åben. Og idet hun er ved at gøre nogle vaskeklude våde i håndvasken ved puslebordet bestemmer knægten sig så for at sætte sig ned.... lige ned i lortebleen med et ordentlig plask! Så lorten blev sjasket ud over vægge, gulv og ikke mindst ud over pædagogen.
Det var nok mest ulækkert for hende, vi andre kunne ikke lade være at grine.

åhh lille DIVA da.... Men sikke en god linie i konfirmationssangen, da mor og far troede du havde mast rosinerne, tralalalaaaaajjjjj

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Jaaaaa, jeg griner stadig  
Godt Malucca er ordenlig opdraget hjemme fra......

Jeg må være en ravnemor  

Ja du er såååååå

Og godt min mus ikke gør sådan noget

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Haha, ik lækkert

For nogle år siden kom jeg meget ved en veninde som havde fået en lille dreng, hun havde lidt svært ved at knytte sig til ham så jeg brugte meget tid ved dem for at hjælpe lidt til, en aften hvor han var vågen lå jeg på gulvet på min min madras på ryggen og legede med ham, tog ham op i strakte arme over mit hoved og han grinede over hele hovedet og havde det så sjovt, havde jeg egentlig også indtil at han så lige valgte at gylpe lige ned i hovedet på mig, min veninde var flad af grin, men jeg kunne simpelhen lugte det er gylp i flere dage, og min mave slog vist lige et par kolbøtter hehe

Hehe I KNOW THE FEELING

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Jeg var ppå Sjælland og passe min søsters søn i en uge (i dagtimerne), så han var fri for at komme i gæstepleje. Han fik så den ondeste diarré, så jeg skiftede ble konstant. Lige efter bleskift gik vi ind og sad i sofaen, han på skødet af mig. Lige pludselig kunne jeg mærke der rendte noget varmt ned af mit lår, og jeg løftede ham for at kigge. Så var der bare bæ ud over det hele på mig, i sofaen og det dryppede på gulvet, da jeg skulle ud i bad og have os vasket... Puha...

Sikke dog en LORTE situation at være i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.