Lillebrors akutte kejsersnit... (Langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2014

Frk.S

Puha, får helt tårer i øjnene når jeg læser din historie. 

Hvor var det dog godt at du stolede på din mavefornemmelse og reagerede. 

Jeg fik selv min store pige ud ved AKS med hjertestop. Jeg håber i tager imod al den hjælp i kan få. Det kan virkelig være svært at fatte at man var ved at miste sin lille baby. 

Stort tillykke med ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

A&F

Godt at du reagerede! Og dejligt at I begge har det godt. Tillykke med den lille ny

Anmeld

27. juli 2014

VIPpigen

tarkoflen skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt, jeg mente også mere at angsten for at miste må sidde dybt i jer og tanken om hvad nu hvis. Eller det er måske bare mig der ville have det sådan

Dejligt l får god hjælp efter den oplevelse.

Uhh, jo den angst sidder der. Det vil den gøre længe. Vi var rigtig heldige, og jeg er glad for alt den hjælp vi får. Der skal noget snak til at jeg kommer mig over det her hvertfald.

Jeg hylede de første dage fordi jeg havde været så tæt på at miste ham, det var så uvirkeligt, og jeg havde svært ved at forstå at han faktisk var ved at komme sig. Da vi kom ned på neo tidligt mandag morgen var han stadig utrolig bleg, og det var så uvirkeligt. Manden så ham da de kom ud fra op, og på vej til neo. Altså inden han fik blod, men de havde fået liv i ham. Både sygeplejerske, jm,læge og manden siger at han var helt hvid som et lagen, pga det store blodtab... Men hans blodprocent var også på kun 2,0... En nyfødt ligger på mellem 8 og 12...

Anmeld

28. juli 2014

Moma

Stort stort tillykke med ham.

Puh ha - jeg bliver helt svedt - hvor er det godt, du kom til det tjek!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.