Hvornår bør jeg teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Ser noget der gør at jeg roligt tør sige TILLYKKE!!!

Ihh tak. Det er simpelthen så vildt. Har været inde og kigge på testen de første ti gange i dag bare for at finde ud af om det var en drøm eller virkelig sandt. Forstår det ikke helt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Den er da fint tydelig, STOR TILLYKKE!

Jooeh, men den er da ikke helt tydelig. Men måske det kommer med tiden?

Og tusind tak

Anmeld

25. juli 2014

LilleSmølf

Anonym skriver:

Jooeh, men den er da ikke helt tydelig. Men måske det kommer med tiden?

Og tusind tak

Styrken af stregen afhænger af hvor meget du har drukket, hvor ofte du har tisset, og hvor meget hormon du har nået at skille ud. Den indikerer ikke HVOR gravid du er, så bare rolig

Hvis du kan se den når du strækker armen helt ud, er du gravid. En streg er en streg, så stort tillykke igen, og smut ned og få lavet vandrejournal

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

LilleSmølf skriver:

Styrken af stregen afhænger af hvor meget du har drukket, hvor ofte du har tisset, og hvor meget hormon du har nået at skille ud. Den indikerer ikke HVOR gravid du er, så bare rolig

Hvis du kan se den når du strækker armen helt ud, er du gravid. En streg er en streg, så stort tillykke igen, og smut ned og få lavet vandrejournal

Testen er taget lige efter jeg stod op, hvor jeg ingenting havde drukket siden aftenen før og ikke haft toiletbesøg heller.

Men altså, tænker jeg ringer til lægen her den 1. Er igang med at flytte og har valgt ny læge derfra, da jeg ikke stoler på min gamle læge efter fejlbehandling og fejlmedicinering i over to år. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.