Aldrig mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
9 svar
10 synes godt om
24. juli 2014

MyLove E

Jeg er meget skruk for tiden. Men det er ligesom bestemt at vi skal ikke ha flere børn. (Pga psykiske problemer)

Jeg tænker hele tiden på at jeg aldrig igen skal være gravid, og aldrig mere skal opleve veer eller fødsler.

Jeg synes virke det er hårdt

Jeg vil så gerne ha en mere. Men jeg ved jo også godt at jeg ikke magter det.

Trængte bare til at komme ud med det. Er der andre der har det som mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

grinny

MyLove E skriver:

Jeg er meget skruk for tiden. Men det er ligesom bestemt at vi skal ikke ha flere børn. (Pga psykiske problemer)

Jeg tænker hele tiden på at jeg aldrig igen skal være gravid, og aldrig mere skal opleve veer eller fødsler.

Kan virkelig godt forstå du synes det er hårdt, men jeg tager også hatten af for dig, at du også tænker på din søn og vælger hvad der er bedst for jeres lille familie 

Anmeld

24. juli 2014

MyLove E

grinny skriver:

Kan virkelig godt forstå du synes det er hårdt, men jeg tager også hatten af for dig, at du også tænker på din søn og vælger hvad der er bedst for jeres lille familie 

Tak det hjælp lidt

Men jeg er nød til at tænke på mig selv og min familie.  Ja men også på det barn vi ikke skal ha. Når jeg til tid ikke kan klare min søn Hvordan skulle jeg så kunne klare 2.?

Anmeld

24. juli 2014

SussieThyssen

MyLove E skriver:

Ja..jeg har lige siden jeg var 16 været kronisk skruk, men rigtigt slemt blev det først da det gik op for mig, at min krop ikke gad mere.
Det tog mig et års tid at acceptere, at æggene var udløbet, selvom hønen ikke fejler noget.

Men det er godt at du tager ansvaret og ikke får flere børn, hvis du har problemer med helbredet..så er du en rigtig "mor"

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. juli 2014

MyLove E

SussieThyssen skriver:

Ja..jeg har lige siden jeg var 16 været kronisk skruk, men rigtigt slemt blev det først da det gik op for mig, at min krop ikke gad mere.
Det tog mig et års tid at acceptere, at æggene var udløbet, selvom hønen ikke fejler noget.

Men det er godt at du tager ansvaret og ikke får flere børn, hvis du har problemer med helbredet..så er du en rigtig "mor"

Kærligst
Sussie

Jeg har accepteret at jeg ikke skal ha  flere børn. Men det hele forløbet jeg faktisk lige nu synes er sværest

Anmeld

25. juli 2014

SussieThyssen

MyLove E skriver:

Jeg har accepteret at jeg ikke skal ha  flere børn. Men det hele forløbet jeg faktisk lige nu synes er sværest

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

25. juli 2014

charthys

Først et kram.

Kun du ved hvad der er det rigtige for dig og jer.

Men jeg vil alligevel fortælle lidt om hvordan jeg har det og ser på den problemstilling. :-) Jeg har efter jeg fik mit sidste barn været igennem et langt forløb med en depression, der udviklede sig til panikangst og derefter til genereliseret angst. Det har været uoverskueligt at få hverdagen til at hænge sammen, det eneste der faktisk været et krav og som jeg ville, var at være mor til mine tre børn. Og jeg har også følt mig begrænset af min sygdom og været ked af at mit fjerde og sidste ønske barn nok aldrig ville komme. Men på et tidspunkt nåede jeg frem til at det IKKE skulle styre mit liv, jeg startede uddannelse, og begyndte at kæmpe mig op af mudderet. Og nu er jeg så langt at jeg ved at jeg skal have nummer fire på et tidspunkt, for det kan jeg sagtens. :-)

Anmeld

25. juli 2014

MyLove E

charthys skriver:

Først et kram.

Kun du ved hvad der er det rigtige for dig og jer.

Men jeg vil alligevel fortælle lidt om hvordan jeg har det og ser på den problemstilling. :-) Jeg har efter jeg fik mit sidste barn været igennem et langt forløb med en depression, der udviklede sig til panikangst og derefter til genereliseret angst. Det har været uoverskueligt at få hverdagen til at hænge sammen, det eneste der faktisk været et krav og som jeg ville, var at være mor til mine tre børn. Og jeg har også følt mig begrænset af min sygdom og været ked af at mit fjerde og sidste ønske barn nok aldrig ville komme. Men på et tidspunkt nåede jeg frem til at det IKKE skulle styre mit liv, jeg startede uddannelse, og begyndte at kæmpe mig op af mudderet. Og nu er jeg så langt at jeg ved at jeg skal have nummer fire på et tidspunkt, for det kan jeg sagtens. :-)

Tak for din solstråle historie 

Men jeg ved at jeg ikke er klar til et barn mere før om måske 4 år.

Der er jeg 35 og min mand 48, så der synes jeg vi er ved at være for gamle. 

Men sådan som jeg har det nu skal jeg ikke ha flere. Men alt kan jo ændre sig

Anmeld

25. juli 2014

Hønsemor

MyLove E skriver:

Jeg kender følelsen.. Jeg vil så gerne have en 3 og tænker rigtig meget på at få en 3'er og her er det alt lige fra graviditeten til det lille væsen

Dog ved jeg også at skal mit ønske blive en realitet, ja så skal jeg først ud og finde mig en ny mand og lige pt har jeg det meget godt i mit forhold til mine børns far dernæst ved jeg at jeg bliver hammer syg i graviditeten med opkast og ikke mindst bækkenløsning som efter sidste gang nærmest ikke kan blive værre. Så har lægerne i øvrigt også frarådet mig at blive gravid igen..

Anmeld

25. juli 2014

Alexander&Lærke

Godt du tænker på dig selv og det barn du har. 

Jeg kan /skal desværre heller ikke have flere pga psyken.

jeg syntes det er pisse hårdt når folk spørger er det så ikke tid til nr 3.

Faktisk var der ikke noget jeg heller ville end at have overskud/psyke til en nr 3. Men når det nu ikke kan være sådan.  Selvom jeg sommetider tager mig mod til og siger det er mit overskud desværre ikke til, så siger de bare ah det bliver kun nemmere. 

Og ja det er nemmere med nr 2 end nr 1, sådan at få et barn. Men de kræver jo lige meget om de er nr 1,2 el 3. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.