BabyBlue<3 skriver:
Hej Alle
Jeg er gået ind i uge 37. Og er begyndt at spekulere på og være bange for, hvis jeg skulle få begyndende fødselsveer, mens jeg er alene hjemme.
Nogen af jer der har prøvet det og i dette tilfælde, hvordan reagerede I? Hvad gjorde I og hvem kontaktede i først?
Min familie bor en times kørsel fra min bopæl og min mand arbejder også en times kørsel hjemmefra.
Hilsener herfra.
Hejsa. Jeg var alene hjemme da jeg fik de første veer. Jeg gjorde ikke så meget. Jeg gik derhjemme og slappede af og så tv. Min kæreste arbejdede ikke langt væk, men da jeg vidste han først havde fri sent om aftenen, ringede jeg til ham da han var ved at have fri, og sagde, at han skulle ta direkte hjem, da jeg havde veer. Men ikke før på dagen, da jeg ikke tror han ville have ku gennemføre sin arbejdsdag, hvis jeg ringede med det samme. Jeg kunne sagtens selv tolerere veerne.
Mine forældre boede ca. 45-50 min væk i bil, og de fik først at vide, at jeg var gået i fødsel, da vi var nået en hel del længere i forløbet, og det samme med svigermekanikken, som boede 2 timer væk. Vi ville gerne sørge for at beholde lidt privat-liv indtil de lige var ved at blive bedsteforældre. Vi tænkte de ellers ville ringe konstant, og kræve opdateringer
Det hele gik fint, og ingen problemer ift. planlægning..
Anmeld