BabyBlue<3 skriver:
Hej Alle
Jeg er gået ind i uge 37. Og er begyndt at spekulere på og være bange for, hvis jeg skulle få begyndende fødselsveer, mens jeg er alene hjemme.
Nogen af jer der har prøvet det og i dette tilfælde, hvordan reagerede I? Hvad gjorde I og hvem kontaktede i først?
Min familie bor en times kørsel fra min bopæl og min mand arbejder også en times kørsel hjemmefra.
Hilsener herfra.
Ork ja, var alene med vores andre små børn, og manden arbejdende i den anden ende af landet.
Da jeg mærkede optræk sen eftermiddag, advicerede jeg manden, der så fik streng ordre fra sin chef om at køre med det samme, manden var så hjemme omkring kl. 21, hvor han nåede at sige hej, da børnene blev hentet, så hyggede vi og gik i seng, og jeg vågnede ud på natten og kontaktede fødegangen, som bad os køre med det samme (vi har langt), og jeg fødte lidt i 7, og vi var hjemme lidt i 10, hvor vi lige havde været forbi bageren på vej hjem.
Selvom jeg tidligere har født på under en time, var jeg ikke nervøs for at være alene, jeg kan mærke på min krop, når fødslen er tæt på

Prøv at skubbe tankerne væk og lyt til din krop, ring til fødegangen, hvis du er i tvivl, men det skal nok gå
Anmeld