Åh blev så bange!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2014

MysteriousAngel

sulo skriver:

Det er langt fra alle der får skærke smerter når man aboterer, så den er svær at bruge som en konklution på at TS ikke har aboteret.

Men til TS, som før nævnt så er slimhinderne i skeden sarte i starten, men hvis du stadig er nervøs, så ring og få en snak med din egen læge.

Det gør vel stadig ondt? Nogle nævner menstruationssmerter og andre skærende. Men jeg har da ikke stødt på nogle hvor det ikke gjorde ondt at abortere.. Og ts skriver da at hun ikke har smerter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

MR-82

MysteriousAngel skriver:

Det gør vel stadig ondt? Nogle nævner menstruationssmerter og andre skærende. Men jeg har da ikke stødt på nogle hvor det ikke gjorde ondt at abortere.. Og ts skriver da at hun ikke har smerter...

Jeg har aborteret to gange,  og der var ingen smerter nogle af gangene...

Anmeld

24. juli 2014

Isabella_mor

jeg oplevede også at bløde i første trimester, og det er simpelthen bare blodkar der brister. det sker for mange. 

det eneste du skal være opmærksom på er, at det er frisk blod, uden klumper og uden smerter.. 

jeg gik også til lægen og jeg blev også sendt til en scanning fordi at jeg var rigtig bekymret, og der var der en skøn lille baby som hoppede rundt... og nu er jeg 30+2

Anmeld

24. juli 2014

Tildemor

Isabella_mor skriver:

jeg oplevede også at bløde i første trimester, og det er simpelthen bare blodkar der brister. det sker for mange. 

det eneste du skal være opmærksom på er, at det er frisk blod, uden klumper og uden smerter.. 

jeg gik også til lægen og jeg blev også sendt til en scanning fordi at jeg var rigtig bekymret, og der var der en skøn lille baby som hoppede rundt... og nu er jeg 30+2

Okay Sidst jeg så min lille baby var alt os fint skal til nakkefoldscanning den 15/8  

Anmeld

24. juli 2014

Isabella_mor

Tildemor skriver:

Okay Sidst jeg så min lille baby var alt os fint skal til nakkefoldscanning den 15/8  

jeg tror jeg var lige så langt henne som du da jeg blødte.. og jeg blødte i en uges tid... så var det det..

Anmeld

24. juli 2014

Tildemor

Isabella_mor skriver:

jeg tror jeg var lige så langt henne som du da jeg blødte.. og jeg blødte i en uges tid... så var det det..

Jeg blødte meget i starten og var konstant til lægen og på sygehuset de vidste ikk hvorfor jeg blødte det gjorde jeg bare men baby havde det godt

Anmeld

26. juli 2014

sulo

MysteriousAngel skriver:

Jeg mærkede intet, opdagede det ved blodet på papiret

Kender flere som kun mærkede en enkel lille mens smerte i et par min og så var det overstået, en af dem havde 3 SA på den måde.

Anmeld

27. juli 2014

Tildemor

sulo skriver:

Jeg mærkede intet, opdagede det ved blodet på papiret

Kender flere som kun mærkede en enkel lille mens smerte i et par min og så var det overstået, en af dem havde 3 SA på den måde.

Okay det lyder ubehageligt men jeg havde heldigvis på ingen måde smerter 

Anmeld

27. juli 2014

Kay

MysteriousAngel skriver:

For mig gjorde det først ondt 3 dage efter blødningen startede., og blødte on and off i de 3 dage så det behøver ikke gøre ondt fra start

Anmeld

27. juli 2014

Tildemor

Kay skriver:

For mig gjorde det først ondt 3 dage efter blødningen startede., og blødte on and off i de 3 dage så det behøver ikke gøre ondt fra start

Okay det er ved at være nogle dage siden nu og ingen smerter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.