Tildemor skriver:
Jeg er gravid i 10 uge og jeg har derfor en del hormoner
efter min mand og jeg havde haft sex i går nat, går han ud og henter noget at drikke da han pludselig råber at jeg har haft blødt, jeg rejser mig og kigger på sengen og ganske rigtig var der os blod på lagnet, jeg går ud på badeværelset og tjekker "sagerne" og der er meget blod det er helt friskt og der kommer mere end jeg ellers har haft prøvet i de løbende 10 uger, jeg tager bind på og vi går i seng, da jeg igen er ude og tjekke i løbet af natten er det det samme men da eg vågner om morgen er det stort set stoppet, vi ringer til min mor og hun siger at hun synes at vi skulle ringe til skadestuen, det gør jeg så og de siger alt er som det skal være og jeg ikk skal være bange. har jeg mistet min baby ?
Slimhinderne er ret sarte, især i første trimester, så det kan let ske at der ryger et blodkar, og ligesom i næsen eller munden hvor karrene er yderlige, kan det bløde rigtigt meget, og så pludseligt stoppe.
Så lad være med vilde seksuelle udfoldelser, men dyrk sex med omtanke, så skal du ikke være bange.
Hvis du er utryg, så kan du altid ringe og få en snak med lægen.
Evt købe en tryghedsscanning.

Kærligst
Sussie
Anmeld