beton bryster og stive knapper... avav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2014

stm2812

dola skriver:

He he tak, havde det på samme måde med min "lille" dreng sidst jeg ammede, nogengang skulle der en del tilløb til før han kom til!!

Det bedste råd jeg fik sidst var hold ud, og tak fordi du mindede mig om det igen..

Eftermiddagen stod på dyne rundt om babserne og en flittig drikkende datter + indianerammestilling.. I dag er det ikke så slemt heldigvis..

Haha ja man skal lige samle sig lidt mod 

men godt at høre det er lidt bedre i dag Og så længe man bare ved det på et tidspunkt nok skal blive bedre, så er det lidt nemmere at holde ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

dola

Isabella_mor skriver:

velbekomme... hos mig var jeg nødt til at bruge sådan en massagedims og olie, og så malkede jeg ud helt vildt. det var om vinteren hvor jeg også brugte uld ammeindlæg. 

har også nogle små uldindlæg under de andre indlæg, de "klistre" ikke så meget og hænger fast i sårene..

Anmeld

24. juli 2014

Isabella_mor

dola skriver:

har også nogle små uldindlæg under de andre indlæg, de "klistre" ikke så meget og hænger fast i sårene..

lige præcis. jeg var bare SÅ glad for mine  

har du prøvet brystvortecreme??? det gør underværker på revnede brystvorter... jeg brugte den fra Danatekt fra apoteket. det hjalp virkelig. for FÅRRRK hvor var de suttet i smadder... 

Anmeld

24. juli 2014

SussieThyssen

dola skriver:

Åh har bare her 5 dage efter fødslen sindsygt ondt i mine babser!
Gode råd søges, er selv med den lille så bad kommer først i eftermiddag når min kæreste kommer hjem... :-S

Hehe...da jeg havde fået nr 2 vågnede jeg med babser på størrelse med gigagrapefrugter.
Jeg har kun bryster i skål a..og jeg troede vitterligt, at jeg var blevet lavet om til Dolly Parton.

Men min jordemor lærte mig et trick.
Tag en stofble og læg sammen på langs og læg den hen over babserne.
Tag derefter et langt tørklæde og spænd brysterne ind og op med det..sæt det fast med sikkerhedsnåle.
Det hjælper virkeligt.

Mod ømme og sviende brystvorter hjælper våde kamilleteposer som du lægger på dem i ca et kvarter 3 gange dagligt.

Gamle husråd, der aldrig går af mode

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. juli 2014

dola

SussieThyssen skriver:

Hehe...da jeg havde fået nr 2 vågnede jeg med babser på størrelse med gigagrapefrugter.
Jeg har kun bryster i skål a..og jeg troede vitterligt, at jeg var blevet lavet om til Dolly Parton.

Men min jordemor lærte mig et trick.
Tag en stofble og læg sammen på langs og læg den hen over babserne.
Tag derefter et langt tørklæde og spænd brysterne ind og op med det..sæt det fast med sikkerhedsnåle.
Det hjælper virkeligt.

Mod ømme og sviende brystvorter hjælper våde kamilleteposer som du lægger på dem i ca et kvarter 3 gange dagligt.

Gamle husråd, der aldrig går af mode

Kærligst
Sussie

Griner tak, ja man føler man har fået en dårlig brystoperation sådan en dag! Sådan føltes og så det i hhvertfald hos mig!! ;-) vil prøve med camille te breve!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.