beton bryster og stive knapper... avav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
14 svar
6 synes godt om
23. juli 2014

dola

Åh har bare her 5 dage efter fødslen sindsygt ondt i mine babser!
Gode råd søges, er selv med den lille så bad kommer først i eftermiddag når min kæreste kommer hjem... :-S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

Isabella_mor

dola skriver:

Gode råd søges, er selv med den lille så bad kommer først i eftermiddag når min kæreste kommer hjem... :-S

det er bare at amme og malke ud.. det er mælken der løber til og det gør PIKKE HAMRENDE NAS...

masser af massage og så ellers få lettet trykket.. 

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

dola skriver:

Uha ja det kan jeg godt huske mælken er ved at løbe til så det gør bare skide ondt. Kæresten griner stadig når han mindes hvordan jeg var lige ved at lægge ronja til, og så skreg 'iiih' hev hende væk, og sådan gik det en del gange før jeg endelig fik taget mig sammen (stakkels barn når man tænker over det. Har sidder med bryster lige foran hende og så er det bare kommet længere væk igen

mener det blev bedre efter et par uger efter. Men desværre ingen gode råd, udover at vente

Håber det snart er til st holde ud for dig igen og tillykke med den bette

Anmeld

23. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Aaarh ikke malke ud  Så sætter du produktionen endnu mere op, og det er jo ikke lige dét man ønsker det er okay at få mælken til at løbe lidt inden amning så baby kan få ordentlig fat, men du skal så vidt muligt ikke stimulere nedløbsrefleksen  

Og ja, det gør nemlig pikkehamrende nas som isabellamor siger  

Uuuh, husker tydeligt at jeg gik som en anden bodybuilder med armene LANGT væk fra kroppen, for den mindste berøring gjorde bare psyko ondt. Avavavav!!!

Anmeld

23. juli 2014

Frk.S

Ih, jeg fik også min datter d. 18. juli.

Enig, det gør nuller naller.  Det er vist bare at holde ud - det bliver bedre. 

Og ja, så et varmt bad når du har mulighed for det. Måske nogle varme omslag indtil det er muligt?? (måske ikke lige det man har lyst til i denne varme - men hvis det hjælper). 

Anmeld

24. juli 2014

dola

Isabella_mor skriver:

det er bare at amme og malke ud.. det er mælken der løber til og det gør PIKKE HAMRENDE NAS...

masser af massage og så ellers få lettet trykket.. 

masser af masage og dyne over brystet hjalp meget ja og så en sulten lille pige..

Tak !

Anmeld

24. juli 2014

dola

stm2812 skriver:

Uha ja det kan jeg godt huske mælken er ved at løbe til så det gør bare skide ondt. Kæresten griner stadig når han mindes hvordan jeg var lige ved at lægge ronja til, og så skreg 'iiih' hev hende væk, og sådan gik det en del gange før jeg endelig fik taget mig sammen (stakkels barn når man tænker over det. Har sidder med bryster lige foran hende og så er det bare kommet længere væk igen

mener det blev bedre efter et par uger efter. Men desværre ingen gode råd, udover at vente

Håber det snart er til st holde ud for dig igen og tillykke med den bette

He he tak, havde det på samme måde med min "lille" dreng sidst jeg ammede, nogengang skulle der en del tilløb til før han kom til!!

Det bedste råd jeg fik sidst var hold ud, og tak fordi du mindede mig om det igen..

Eftermiddagen stod på dyne rundt om babserne og en flittig drikkende datter + indianerammestilling.. I dag er det ikke så slemt heldigvis..

Anmeld

24. juli 2014

dola

Mor11 skriver:

Aaarh ikke malke ud  Så sætter du produktionen endnu mere op, og det er jo ikke lige dét man ønsker det er okay at få mælken til at løbe lidt inden amning så baby kan få ordentlig fat, men du skal så vidt muligt ikke stimulere nedløbsrefleksen  

Og ja, det gør nemlig pikkehamrende nas som isabellamor siger  

Uuuh, husker tydeligt at jeg gik som en anden bodybuilder med armene LANGT væk fra kroppen, for den mindste berøring gjorde bare psyko ondt. Avavavav!!!

Griner ja det værste er når jeg skal løfte min søn, fordi mine babser stadig er så ømme, kan ikke holde ham helt så tæt som jeg plejer...

Men en dyne på og en flittig datter hjalp på de ømme babser i løbet af dagen, men for satan havde glemt hvor ondt det gør...

Anmeld

24. juli 2014

dola

Frk.S skriver:

Ih, jeg fik også min datter d. 18. juli.

Enig, det gør nuller naller.  Det er vist bare at holde ud - det bliver bedre. 

Og ja, så et varmt bad når du har mulighed for det. Måske nogle varme omslag indtil det er muligt?? (måske ikke lige det man har lyst til i denne varme - men hvis det hjælper). 

Sad med dyne over babserne og gik i lange bukser det meste af dagen og så i bad i går aftes.. så i dag er det faktisk ikke så slemt..

Anmeld

24. juli 2014

Isabella_mor

dola skriver:

masser af masage og dyne over brystet hjalp meget ja og så en sulten lille pige..

Tak !

velbekomme... hos mig var jeg nødt til at bruge sådan en massagedims og olie, og så malkede jeg ud helt vildt. det var om vinteren hvor jeg også brugte uld ammeindlæg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.