Sarita Thomasardóttir skriver:
Som over skriften lyder, så er jeg meget i tvivl om mit vand er gået eller om jeg har tisset i trusserne.
Mig og min kæreste var i går nat (klokken ca.00:30) en tur i jacuzzi. Da jeg var steget ud af vandet og havde tørret kroppen, fik jeg pludselig følelsen af at skulle tisse. Jeg plejer ikke at have noget problem med at holde mig, men denne gang kunne jeg overhoved ikke styre det. Der kom rigtig meget og meget hurtigt! Jeg havde hverken mulighed for at se farven, da det var mørkt udenfor, og ejheller at lugte til det, da jeg stank af klorvand. Jeg gik indenfor og tog et bad, hvorefter jeg lagde et bind i trusserne.
Her til morgen er bindet tørt og jeg har ikke fået yderligere tegn på at fødselen er gået i gang.
Det skal lige siges at hun sidder gode fast nede i bækkenet og at jeg er 40+6 henne.

Jeg synes det lyder som en lidt svag bækkenbund der har givet op for presset under den store mave. 
Selv når jeg ikke er gravid, kan jeg få følelsen af at skulle tisse når jeg står ud af f.eks havet. Og hvis det var vandet der gik, ville du nok have mærket mere til det efterfølgende.
Men jeg ville nok også lige ringe til FG, bare for en sikkerheds skyld.
Anmeld