Er mit vand gået? Er meget i tvivl!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
13 svar
11 synes godt om
23. juli 2014

Sarita Thomasardóttir

Som over skriften lyder, så er jeg meget i tvivl om mit vand er gået eller om jeg har tisset i trusserne.

Mig og min kæreste var i går nat (klokken ca.00:30) en tur i jacuzzi. Da jeg var steget ud af vandet og havde tørret kroppen, fik jeg pludselig følelsen af at skulle tisse. Jeg plejer ikke at have noget problem med at holde mig, men denne gang kunne jeg overhoved ikke styre det. Der kom rigtig meget og meget hurtigt! Jeg havde hverken mulighed for at se farven, da det var mørkt udenfor, og ejheller at lugte til det, da jeg stank af klorvand. Jeg gik indenfor og tog et bad, hvorefter jeg lagde et bind i trusserne.

Her til morgen er bindet tørt og jeg har ikke fået yderligere tegn på at fødselen er gået i gang.

Det skal lige siges at hun sidder gode fast nede i bækkenet og at jeg er 40+6 henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ville nok give FG et kald bare for en sikkerheds skyld...

Specielt når du har været i Jacuzzi for så kan der også være kommet bakterier ind hvis vandet er gået...

Anmeld

23. juli 2014

Sarita Thomasardóttir

Wampires skriver:

Jeg ville nok give FG et kald bare for en sikkerheds skyld...

Specielt når du har været i Jacuzzi for så kan der også være kommet bakterier ind hvis vandet er gået...

Det er også det jeg tænker, men det hele skete først efter at jeg var steget ud af jacuzzien??

Anmeld

23. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Sarita Thomasardóttir skriver:

Det er også det jeg tænker, men det hele skete først efter at jeg var steget ud af jacuzzien??

Det er ikke godt at være i det varme vand på den måde uanset hvad og der kan sagtens være kommet noget op der har fået vandet til at gå...

og der kan også sidde rester selvom du har tørret dig..

som du selv skrev så lugtede du meget af klor...

Anmeld

23. juli 2014

Kamilla-m

Sys du skal ringe til fødegangen

Anmeld

23. juli 2014

tinemus79

Jeg ville også lige ringe.  Men hvis det var gået rigtig ville det blive ved med at gå resten af natten.  Så er der jo åbent.

Det gjorde jeg med min store dreng.  

Pøj pøj 

Anmeld

23. juli 2014

Trekløver(:

Ring til FG for en sikkerhedsskyld. Jeg tror nu ikke det er vandet, da det ikke siver. Går vandet siver det, da der bliver ved med at blive dannet fostervand.

Anmeld

23. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du følte du skulle tisse, tror jeg umiddelbart ikke det var vandet. Da det intet har med tis og tissetrang at gøre

men, uanset hvad, ville jeg ringe til FG og bede dem tjekke efter for en sikkerheds skyld. det kunne jo være! 

Anmeld

23. juli 2014

Kamilla-m

Mor11 skriver:

Hvis du følte du skulle tisse, tror jeg umiddelbart ikke det var vandet. Da det intet har med tis og tissetrang at gøre

men, uanset hvad, ville jeg ringe til FG og bede dem tjekke efter for en sikkerheds skyld. det kunne jo være! 

Nogle får følsen af at skulle tisse når vandet går

Anmeld

23. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MortilMogL skriver:

Nogle får følsen af at skulle tisse når vandet går

Det var jeg ikke klar over så er der bare endnu mere grund til at blive tjekket  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.