SussieThyssen skriver:

Åhh det gør mig så ondt for dig/jer.
Men der er da ingen der siger at I SKAL afslutte baby's liv.
I kan jo også give ham en chance, se hvad han og livet vil.
Jeg er selv modstander af alle de aborter der udføres bare fordi folk kun vil have en perfekt baby eller ikke tør give livet en chance. I mit univers har alle ret til et liv.
Det kan godt være livet selv afslutter din babys liv senere hen..men du ved det reelt set ikke.
I må tage stilling til hvad I vil, og kun I..ikke andre skal bestemme.
Så sæt jer ned og få talt jeres holdning igennem, tag jeres beslutning på forhånd, så I ved hvad I vil..men husk..det skal være sammen.
I skal være sammen og enige om beslutningen.
Beslutter I at give jeres baby en chance, så er I sammen om at sige nej tak til at få det fjernet, hvis de evt. anbefaler det..og så går I derfra med højt løftede hoveder.
Beslutter I at I ikke har modet, styrken og kræfterne til at binde an med hvad der evt. kan støde til af tab, sorg, komplikationer og sygdom, ja så skal I også være enige om at deles om det der sker i forbindelse med ophøret af livet.
Uanset hvad..så går alle mine varmeste tanker til jer.

Kærligst
Sussie
Jeg har lidt svært ved din besked .. Må jeg indrømme!
Nej, ingen har bedt mig vælge abort. Men hvis barnet mangler flere ting i hjertet og har væske OVERALT i kroppen, så kan det fuldstændig være det samme, for det ville den aldrig overleve!
Jeg ville ALDRIG .. Som i VIRKELIG ALDRIG, afslutte et barns liv, hvis jeg følte al håb var ude!
Og må også lige sige at jeg intet havde med min datters død at gøre!
Måske lyder jeg hård og ryger i forsvarsposition, men jeg elsker min børn overalt, og det har været så ufattelig hårdt at miste min datter! Jeg ville aldrig aldrig afslutte, bare fordi der kunne være noget.. Så kunne jeg ligeså godt lade værre med at tage chancen.
Men min datter var syg, og det slog hende ihjel.
Min søn er syg og kan ende med at slå ham ihjel. Ikke fordi JEG vælger det fordi jeg ikke gider kæmpe, men fordi omstændighederne er dertil eller naturen 'slår sit slag'!
Jeg er i en lorte situation, og uanset hvordan man vender og drejer det, så er mit barn alvorlig sygt. Og jeg er sårbar! Om jeg vil det eller ej!
Vi har valgt, LIGE NU, ikke at afbryde graviditeten, da der stadig er nogle ting der kan gøres for vores lille dreng.
Men jeg skrev som jeg gjorde igår, efter hvad jeg fik afvide på sygehuset.. Og det var meget dystert. Hun snakkede meget om abort, derfor skrev jeg det... Ikke fordi jeg selv vil det. Men fordi en speciallæge har kigget mig i øjnene, sagt mit barn er alvorligt sygt og fortalt om abort..