Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Findusinde skriver: Puuuh hvor gør det mig ondt.... har en ide om hvem du er... kæææmpe kram og tanker til jer og en masse krydsede fingre! !!
Puuuh hvor gør det mig ondt.... har en ide om hvem du er... kæææmpe kram og tanker til jer og en masse krydsede fingre! !!
Anonym skriver: Jeg er nød til at være anonym, da virkelig INGEN ved dette! Og det skal forblive sådan lidt endnu! (Please?!)Vi var til kønsscanning i går, hvor vi fandt ud af at der var lidt væske i babys mave! I dag var vi så til scanning på sygehuset. Og til vores kæmpe frygt er vores lille babyboy meget meget syg! Han har meget væske rundt om i kroppen og det lille hjerte er besværet af det ... Det lød ikke til at der kunne gøres noget ved det, da det er så tidligt i forløbet .. Jeg er 15+2 i dag.Så i morgen drager vi til Skejby, for at få den endelige dom på vores babyboy! Uden allerede at afskrive ham, er vi begge meget meget bange for at de råder os til at slutte graviditeten... En syg syg følelse at gå rundt med..! Jeg har slet ikke lyst til at skulle afsted i morgen, for hvordan fanden skulle jeg kunne slå mit eget barn ihjel? Og hvad nu hvis at han KUNNE overleve? - Er det så ikke værd at forsøge? Vi mistede vores dejlige datter sidste år! Og jeg var endelig så småt ved at være tilbage igen!
Jeg er nød til at være anonym, da virkelig INGEN ved dette! Og det skal forblive sådan lidt endnu! (Please?!)Vi var til kønsscanning i går, hvor vi fandt ud af at der var lidt væske i babys mave! I dag var vi så til scanning på sygehuset. Og til vores kæmpe frygt er vores lille babyboy meget meget syg! Han har meget væske rundt om i kroppen og det lille hjerte er besværet af det ... Det lød ikke til at der kunne gøres noget ved det, da det er så tidligt i forløbet .. Jeg er 15+2 i dag.Så i morgen drager vi til Skejby, for at få den endelige dom på vores babyboy! Uden allerede at afskrive ham, er vi begge meget meget bange for at de råder os til at slutte graviditeten... En syg syg følelse at gå rundt med..! Jeg har slet ikke lyst til at skulle afsted i morgen, for hvordan fanden skulle jeg kunne slå mit eget barn ihjel? Og hvad nu hvis at han KUNNE overleve? - Er det så ikke værd at forsøge? Vi mistede vores dejlige datter sidste år! Og jeg var endelig så småt ved at være tilbage igen!
Jeg er virkelig ked af det på dine vegne Øv, hvor er det uretfærdigt!
Jeg krydser fingre for, at i får vished om jeres baby boy imorgen
hvor er det dog uretfærdig at det kan ske håber virklig på det bedste for jer i morgen
Åh nej! Hvor er det dog bare sindssygt uretfærdigt!
Krydser fingre og tæer for at alt er OK.
En frygtelig besked og få ønsker jer alt mulig held og lykke, føler med jer krydser alt hva krydse kan og vil tænke på jer i morgen et smil får i med og håber det bedste for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128