Sommerfugle!! Md om 2 timer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Saphiira skriver:

Jeg har også været mega nervøs. Vi sidder og venter på MD. 

Skal ind her kl 10.40 men er faktisk ikke så nervøs som jeg var tidligere.

Hvordan gik det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Mor11 skriver:

Hvordan gik det?

Det gik rigtigt godt - udover hun ikke gad vise sig så meget  

Anmeld

29. juli 2014

Sunsmile

Saphiira skriver:

Det gik rigtigt godt - udover hun ikke gad vise sig så meget  

Var det baby eller Jordemoren som ikke ville vise dig så meget.
Fik du mål og vægt på hende?

Anmeld

30. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Sunsmile skriver:

Var det baby eller Jordemoren som ikke ville vise dig så meget.
Fik du mål og vægt på hende?

Baby fik ikke en dyt at vide om det. Tror hende der scannede mig, var i dårlig humør. 

Spurgte til vægt og fik bare at vide at hun var over de 300 g

Anmeld

30. juli 2014

Babybrain

Hov glemte at spørge om vægt til md .

Her ville baby heller ikke vise sig ordenligt, så efter over en halv times scanning, blev vi bedt om at gå ud og vente en halv time, for at han forhåbentlig havde skiftet stilling, så de kunne se, hvad de skulle. 

Anmeld

6. august 2014

Sunsmile

Babybrain skriver:

Hov glemte at spørge om vægt til md .

Her ville baby heller ikke vise sig ordenligt, så efter over en halv times scanning, blev vi bedt om at gå ud og vente en halv time, for at han forhåbentlig havde skiftet stilling, så de kunne se, hvad de skulle. 

Fik du nogle gode billeder med hjem?
Sys bare hende som scannede mig var rigtig god, hun trykkede og skubbede til baby, så hun ku se det hun skulle. Sys måske hun trykkede lidt hårdt af og til, men sys nu alligevel det var rart at hun var så effektiv

Anmeld

7. august 2014

Babybrain

Sunsmile skriver:

Fik du nogle gode billeder med hjem?
Sys bare hende som scannede mig var rigtig god, hun trykkede og skubbede til baby, så hun ku se det hun skulle. Sys måske hun trykkede lidt hårdt af og til, men sys nu alligevel det var rart at hun var så effektiv

Nej, fik ikke nogle gode billeder med. De var mørke og mærkelige, og hun tog sig ikke rigtig tid til at tage et godt billede, synes jeg. Men vi havde jo også brugt rigtig lang tid på bare at få det vigtigste ved scanningen overstået, så jeg kan godt forstå, at det ikke var en prioritet i den situation. 

Godt i havde en god oplevelse med det.

Hende her trykkede og skubbede også, rigtig meget endda, fordi det var umuligt at få ham til at rykke på sig. Jeg var helt øm i maveskindet bagefter  og efter følte jeg mig helt udmattet resten dagen af at være trykket på maven i så lang tid under de to scanninger.

Anmeld

7. august 2014

Sunsmile

Babybrain skriver:

Nej, fik ikke nogle gode billeder med. De var mørke og mærkelige, og hun tog sig ikke rigtig tid til at tage et godt billede, synes jeg. Men vi havde jo også brugt rigtig lang tid på bare at få det vigtigste ved scanningen overstået, så jeg kan godt forstå, at det ikke var en prioritet i den situation. 

Godt i havde en god oplevelse med det.

Hende her trykkede og skubbede også, rigtig meget endda, fordi det var umuligt at få ham til at rykke på sig. Jeg var helt øm i maveskindet bagefter  og efter følte jeg mig helt udmattet resten dagen af at være trykket på maven i så lang tid under de to scanninger.

Ok, det er sjovt at man kan ha så forskellig en oplevelse, når det er det samme de skanner for. Ja sådan er det med de små, de er allerede begyndt at drille.
Jeg håber bare at min lille pige er lige så nem so mhun har været til de her skanninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.