Er jeg gravid, eller snyder testen mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2014

anonym58

Ja okay, jamen satser også på jeg er 4 uger og 2 dage henne da jeg beregnede det her på hjemme siden.. Men man ved jo aldrig.. Har ringet til lægen og jeg fik en tid på torsdag, så nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

M (:

anonym58 skriver:

Ja okay, jamen satser også på jeg er 4 uger og 2 dage henne da jeg beregnede det her på hjemme siden.. Men man ved jo aldrig.. Har ringet til lægen og jeg fik en tid på torsdag, så nu må vi se

Tillykke, du skal være mor (:

Kan ikke lade være med at smile lidt over, at du har brug for lægens bekræftelse. Hvad tror du lægens test kan vise som din egen ikke kan - det er jo samme test  

Anmeld

21. juli 2014

anonym58

M (: skriver:

Tillykke, du skal være mor (:

Kan ikke lade være med at smile lidt over, at du har brug for lægens bekræftelse. Hvad tror du lægens test kan vise som din egen ikke kan - det er jo samme test  

Mange tak, jamen bare så jeg er 100 % sikker og jeg vil meget gerne vide hvor langt jeg er henne i graviditeten..  

Anmeld

21. juli 2014

Morgenfrue

Tillykke  Den er positiv. God tur til lægen. 

Anmeld

21. juli 2014

anonym58

Morgenfrue skriver:

Tillykke  Den er positiv. God tur til lægen. 

Iiiih mange taaak ❤��

Anmeld

21. juli 2014

M (:

anonym58 skriver:

Mange tak, jamen bare så jeg er 100 % sikker og jeg vil meget gerne vide hvor langt jeg er henne i graviditeten..  

Hvor langt du er henne kan han ikke sige noget om - der bliver først fastsat ved nakkefoldsskanningen (: 

Anmeld

21. juli 2014

anonym58

Nåår okay, jamen hvad sker der så når man tager til lægen og man er gravid? Er det bare en samtale det går ud på eller er der ellers andre ting?

Anmeld

28. juli 2014

May86

anonym58 skriver:

Nåår okay, jamen hvad sker der så når man tager til lægen og man er gravid? Er det bare en samtale det går ud på eller er der ellers andre ting?

Det kan jeg svare på. Har lige gennemgået et forløb. Dog med en biokemisk (eller tidlig spontan) abort her efterfølgende.

jeg kontaktede lægen, da jeg ikke havde hverken hoved eller hale i hvornår min sidste mens var. De ville derfor gerne se mig til en samtale og en GU, og opstart af vandrejournal. Men de kan ikke rigtigt gøre noget for dig så tidligt. Hcg måler de vist kun, hvis der er tvivl om abort/graviditeten udvikler sig planmæssigt. Har flere veninder, som er taget derop samme tidspunkt som dig og skulle tisse på en pind. Nøjagtig som hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.