Er jeg gravid, eller snyder testen mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
17 svar
17 synes godt om
21. juli 2014

anonym58

Hej allesammen, min mand og jeg har prøvet at være gravide i 2 måneder nu.. Sidste måned fik jeg en negativ test som kun var på en streg.. Og da jeg testede den i fredags var testen positiv med en svag men synlig streg.. Jeg har testet den 3 gange hvor den var positiv.. Men kan testen snyde mig? Jeg kan godt mærke jeg har ømme bryster, min mave føles underlig.. Men ellers ingen kvalme eller andre symptomer på det endnu.. Er jeg så gravid?

Ps. Min veninde havde akkuret samme resultat og hun er nu 10 uger henne i graviditeten og hun sagde at jeg uden tvivl er gravid hvad synes i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

ønskebørn74

anonym58 skriver:

Hej allesammen, min mand og jeg har prøvet at være gravide i 2 måneder nu.. Sidste måned fik jeg en negativ test som kun var på en streg.. Og da jeg testede den i fredags var testen positiv med en svag men synlig streg.. Jeg har testet den 3 gange hvor den var positiv.. Men kan testen snyde mig? Jeg kan godt mærke jeg har ømme bryster, min mave føles underlig.. Men ellers ingen kvalme eller andre symptomer på det endnu.. Er jeg så gravid?

Ps. Min veninde havde akkuret samme resultat og hun er nu 10 uger henne i graviditeten og hun sagde at jeg uden tvivl er gravid hvad synes i?

Tillykke..  Den er fin positiv..

Anmeld

21. juli 2014

anonym58

ønskebørn74 skriver:

Tillykke..  Den er fin positiv..

Så du mener også at jeg er gravid?! Ej kan simpelthen ikke vente til imorgen.. Vil gerne have det bekræftet at jeg er gravid :O

Anmeld

21. juli 2014

Kamulla

Hvirfor skulle du ikke være gravid?? Du står med en klart positiv test, min var meget svagere end din og jeg har en søn på 6 1/2 år, tillykke med graviditeten.. Du ER gravid

Anmeld

21. juli 2014

anonym58

Kamulla skriver:

Hvirfor skulle du ikke være gravid?? Du står med en klart positiv test, min var meget svagere end din og jeg har en søn på 6 1/2 år, tillykke med graviditeten.. Du ER gravid

Årh, jeg er så lykkelig nu det helt vildt!

Anmeld

21. juli 2014

Mor til F

anonym58 skriver:

Tillykke Du er da gravid!  Ingen tvivl om det. 

Anmeld

21. juli 2014

anonym58

BabyFreia skriver:

Tillykke Du er da gravid!  Ingen tvivl om det. 

Mange tak! <3

Anmeld

21. juli 2014

Frk.S

Du er da helt sikkert gravid.

Du har en positiv test, og det er selvfølgelig dét du skal forholde dig til og ikke om du har kvalme eller ej. Ikke alle får kvalme - og slet ikke så tidligt. 

Stort tillykke. 

Anmeld

21. juli 2014

Kamulla

anonym58 skriver:

Årh, jeg er så lykkelig nu det helt vildt!

Ps var 8 uger henne da jeg testede svagt positiv.. og havde ingen symptomer

Anmeld

21. juli 2014

WantingBaby2012

anonym58 skriver:

Du skal da så meget være mor 

Og vær kun glad for at du ingen kvalme/gener har (endnu) det kan tids nok komme 

Min kvalme startede i uge 6 og varede til uge 18. Puha! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.