Puha! Altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2014

ThatIsMeSammy

TanyaGR skriver:

Uh jeg havde det præcis som dig. Jeg var SÅ træt af at være gravid til sidst. Og jeg endte endda med at gå 11 dage over 

Krydser fingre for at der snart er en bebs til dig 

Uha, det håber jeg ikke at jeg gør 

Men det er godt at høre at jeg ikke er den eneste! Selvom jeg er SKIDE nervøs for fødsel og hvordan alting kommer til at gå især, når man er førstegangsfødende og tænker over hvordan veerne føles og om man nu mister kontrol                        

(Ønsker nemlig en naturlig fødsel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
ThatIsMeSammy skriver:

Uha, det håber jeg ikke at jeg gør 

Men det er godt at høre at jeg ikke er den eneste! Selvom jeg er SKIDE nervøs for fødsel og hvordan alting kommer til at gå især, når man er førstegangsfødende og tænker over hvordan veerne føles og om man nu mister kontrol                        

(Ønsker nemlig en naturlig fødsel)

Jeg er sikker på at du nok skal få en god fødsel

- Og nu ved jeg godt at det lyder lidt cliché, men selvom man får en hård fødsel (jeg havde desværre ikke en ret god oplevelse) så er det det hele værd når først man får sit barn i armene 

Men ellers så bare gør som din jm siger, så kan det ikke gå helt galt

Anmeld

20. juli 2014

ThatIsMeSammy

TanyaGR skriver:

Jeg er sikker på at du nok skal få en god fødsel

- Og nu ved jeg godt at det lyder lidt cliché, men selvom man får en hård fødsel (jeg havde desværre ikke en ret god oplevelse) så er det det hele værd når først man får sit barn i armene 

Men ellers så bare gør som din jm siger, så kan det ikke gå helt galt

Tusind tak for ordende, nu har jeg min mor og min kæreste med til fødsel og de kender mig jo bedst, så, så længe man har dem man elsker omkring sig går det nok bedre 

Men ja, alt bliver værd det hele når man endelig får dem i armene, helt sikkert 

Anmeld

20. juli 2014

A&F

ThatIsMeSammy skriver:

Det kan vi kun håbe på !  Held og lykke med det hele

Jaaa tak & ilm

Anmeld

21. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
ThatIsMeSammy skriver:

Nej, hvor sjovt at der lige er en som også er førstegangsfødende og har samme termins dato

Jamen altså i den her varme er det heller ikke let at være højgravid og man ikke kan sove om natten! 

Godt at høre at jeg ikke er den eneste der også er ved at blive rastløs og min kæreste ikke er alene om at høre på en højgravid kvinde hehe  Men det må de jo tag med sig!

Glæder mig også som en gal til at få det overstået, men er godt nok nervøs for hvordan det hele kommer til at gå med smerter osv  Det er jo første gang for os begge!

Alt held og lykke med fødselsen! Nu må de jo snart komme  

Ville være hyggelig at høre om du har født til tiden og hvordan det hele gik 

hehe ja sjovt nok af et tilfælde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.