Puha! Altså :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
14 svar
18 synes godt om
20. juli 2014

ThatIsMeSammy

Det er vel også helt normalt at man bliver træt og ikke gider at være gravid mere i slutningen?!

Jeg er godt nok træt af at være gravid, jeg synes meget irreterre mig, halsbrand, kan slet ikke sove på hverken ryggen eller nogen af siderne, oppustet, forstoppelse, ondt i ryggen/lænden, kan slet ikke gå lang før jeg må stoppe og sidde ned, puha jeg kunne blive ved  ! Føler næsten min krop ikke kan tage mere eller bære mig selv! 

Er en slank pige som var danselære, ja, bare det at være aktiv!

Nu må han da snart komme ud!   (Vi glæder os)

30-Juli/2014 *10 dage tilbage til termin*

*Førstegangsfødende*

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Mor til F

ThatIsMeSammy skriver:

Det er vel også helt normalt at man bliver træt og ikke gider at være gravid mere i slutningen?!

Jeg er godt nok træt af at være gravid, jeg synes meget irreterre mig, halsbrand, kan slet ikke sove på hverken ryggen eller nogen af siderne, oppustet, forstoppelse, ondt i ryggen/lænden, kan slet ikke gå lang før jeg må stoppe og sidde ned, puha jeg kunne blive ved  ! Føler næsten min krop ikke kan tage mere eller bære mig selv! 

*Førstegangsfødende*

Sikke en flot mave

Kan godt forstå,  at du gerne vil have ham ud snart.  Det er så varmt at være gravid, om sommeren - Puha!

Fødte selv en lille pige,  den 04.07.2014 ♡ og de sidste par uger inden hun kom til verden var hårde.  

Men husk at nyde den sidste tid, inden han kommer - og din fine mave Savner allerede min en lille smule. 

Anmeld

20. juli 2014

A&F

Jeg er andengangs gravid med termin om 12 dage ! Føler med dig! Orker heller ikke graviditet mere, men nu er vi så tæt på, så vi skal nok føde snart

Anmeld

20. juli 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
ThatIsMeSammy skriver:

*Førstegangsfødende*

Uh jeg havde det præcis som dig. Jeg var SÅ træt af at være gravid til sidst. Og jeg endte endda med at gå 11 dage over 

Krydser fingre for at der snart er en bebs til dig 

Anmeld

20. juli 2014

Blop2

Føler med dig... 

Har selv 19 dage til termin og gider bestemt heller ikke mere, alt er træls nu.

der er for varmt, og alting er for besværligt. Vi har i forvejen en søn på 2,7 år som jeg gerne snart ville kunne lege/pøle normalt med igen;o( 

held og lykke med den forhåbenligt snart kommende fødsel.

Anmeld

20. juli 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Kan fuld forstår dig det ikk nemt især i den her hede

Og sjovt nok jeg har også termin d 30 juli Og jeg er også førstegangs gravid

Men nu er vi meget tæt på

Anmeld

20. juli 2014

Lysdal

ThatIsMeSammy skriver:

*Førstegangsfødende*

Føler godt nok også med dig Er også førstegangsfødende og har termin samme dag som dig  og er også ved at være godt utålmodig, vil også bare gerne prinsessen kommer ud NUUUUUU!!  Kan se du har skrevet sent i nat, var også vågen synes efterhånden det er svært at komme til at ligge i en ordenlig stilling og så er det hellere ikke letter at være højgravid i den varme der er lige nu. 
Kan dog se jeg er noget mindre ramt end dig.. kan 'bare' ikke sove så godt, er rastløs, ingen lyst til mad det ene øjeblik, men så ingen appetit eller lyst til mad det næste og så er jeg en tudeprinsesse for tiden.. min stakkels mand  der skal ikke så meget til.
Men nøj hvor jeg føler med dig sender dig mange positive tanker og og  at vores små vidundere snart må melde deres ankomst 

Anmeld

20. juli 2014

ThatIsMeSammy

Jeg er andengangs gravid med termin om 12 dage ! Føler med dig! Orker heller ikke graviditet mere, men nu er vi så tæt på, så vi skal nok føde snart

Det kan vi kun håbe på !  Held og lykke med det hele

Anmeld

20. juli 2014

ThatIsMeSammy

BabyFreia skriver:

Sikke en flot mave

Kan godt forstå,  at du gerne vil have ham ud snart.  Det er så varmt at være gravid, om sommeren - Puha!

Fødte selv en lille pige,  den 04.07.2014 ♡ og de sidste par uger inden hun kom til verden var hårde.  

Men husk at nyde den sidste tid, inden han kommer - og din fine mave Savner allerede min en lille smule. 

Tusind tak for den søde kommentar 

Og stort tillykke med jeres lille nye 

Anmeld

20. juli 2014

ThatIsMeSammy

Lysdal skriver:

Føler godt nok også med dig Er også førstegangsfødende og har termin samme dag som dig  og er også ved at være godt utålmodig, vil også bare gerne prinsessen kommer ud NUUUUUU!!  Kan se du har skrevet sent i nat, var også vågen synes efterhånden det er svært at komme til at ligge i en ordenlig stilling og så er det hellere ikke letter at være højgravid i den varme der er lige nu. 
Kan dog se jeg er noget mindre ramt end dig.. kan 'bare' ikke sove så godt, er rastløs, ingen lyst til mad det ene øjeblik, men så ingen appetit eller lyst til mad det næste og så er jeg en tudeprinsesse for tiden.. min stakkels mand  der skal ikke så meget til.
Men nøj hvor jeg føler med dig sender dig mange positive tanker og og  at vores små vidundere snart må melde deres ankomst 

Nej, hvor sjovt at der lige er en som også er førstegangsfødende og har samme termins dato

Jamen altså i den her varme er det heller ikke let at være højgravid og man ikke kan sove om natten! 

Godt at høre at jeg ikke er den eneste der også er ved at blive rastløs og min kæreste ikke er alene om at høre på en højgravid kvinde hehe  Men det må de jo tag med sig!

Glæder mig også som en gal til at få det overstået, men er godt nok nervøs for hvordan det hele kommer til at gå med smerter osv  Det er jo første gang for os begge!

Alt held og lykke med fødselsen! Nu må de jo snart komme  

Ville være hyggelig at høre om du har født til tiden og hvordan det hele gik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.