Hvor længe skal man tage Gravitamin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2014

Sjwf

Anonym skriver:

Tak for svar. Den med at gravide ikke må spise svinelever gælder vel ikke leverpostej? For der er der jo svinelever i...

Men ellers så tror jeg da at jeg vil ned og købe vitaminpiller til gravide. Spiser lige de sidste Gravitamin som jeg har først.

Spiser selv leverpostej og det er ikke noget jeg har tænkt særligt over, så, så længe man ikke overdriver tror jeg ikke det er et problem, alt med måde jo

Ja fortsæt med vitaminers til gravide, men det behøver ikke være de dyre gravitaminer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Hugoline.

Man skal virkelig spise meget folsyre, før man får for meget. I USA ligger anbefalingerne for alle på 400 mcg om dagen, så det sker der intet ved. Folsyre er vandopløseligt, så det man ikke optager, tisser man ud

A-vitamin er fedtopløseligt, så det man ikke optager, bliver i kroppen og kan være skadeligt. Ligesom D-vitamin.

Anmeld

20. juli 2014

Bertris

Anonym skriver:

Tak for svar. Den med at gravide ikke må spise svinelever gælder vel ikke leverpostej? For der er der jo svinelever i...

Men ellers så tror jeg da at jeg vil ned og købe vitaminpiller til gravide. Spiser lige de sidste Gravitamin som jeg har først.

Du må gerne spise leverpostej!  

Anmeld

20. juli 2014

TR

Sjwf skriver:

Var så let
Husk jern tilskud fra 10. Uge

Ja får bare så hård mave af dem

Anmeld

20. juli 2014

Sjwf

TR skriver:

Ja får bare så hård mave af dem

Der gjorde jeg også men det hjalp da jeg begyndte at spise fiber husk på min havergryn om morgen, tre skeer hver morgen

Anmeld

20. juli 2014

TR

Sjwf skriver:

Der gjorde jeg også men det hjalp da jeg begyndte at spise fiber husk på min havergryn om morgen, tre skeer hver morgen

Skal havergryn hjælpe på det ? 

Jeg spiser altid grovbrød og rugbrød .. 

Anmeld

21. juli 2014

Sjwf

TR skriver:

Skal havergryn hjælpe på det ? 

Jeg spiser altid grovbrød og rugbrød .. 

Fiberrigt skulle hjælpe på det, men husk hjalp særlig godt for mig.
Jeg spiser stort set altid havergryn så det var oplagt at bruge det der på, da husk er lidt noget tørt noget at spise, men det kan også fint bruges på yoghurt, skyer eller hvad man nu foretrækker

Anmeld

21. juli 2014

TR

Sjwf skriver:

Fiberrigt skulle hjælpe på det, men husk hjalp særlig godt for mig.
Jeg spiser stort set altid havergryn så det var oplagt at bruge det der på, da husk er lidt noget tørt noget at spise, men det kan også fint bruges på yoghurt, skyer eller hvad man nu foretrækker

Hvor får jeg det henne? Og hva hedder det ?

Anmeld

21. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg er nu 12+0 idag og har taget Gravitamin helt fra vi planlagde graviditet til nu. Jeg ved at man skal tage dem se første 12 uger af graviditeten men er blevet i tvivl om man så bare skal stoppe med dem eller om man skal fortsætte også selvom der er Folsyre i? Kan det skade hvis man fortsætter med at tage det udover de 12 uger? 

gennem begge mine graviditeter tog jeg gravitamin fra jeg fandt ud af jeg var gravid og til jeg fødte... 2. gang skulle jeg dog supplere op med d-vitamin...

Anmeld

23. juli 2014

Sjwf

TR skriver:

Hvor får jeg det henne? Og hva hedder det ?

Det hedder bare husk og kan købes i de forskellige supermarkeder, der står som regel sammen med kosttilskud
Jeg har ved hæftet et billede så du kan se hvordan kassen ser ud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.