Jer der døjede med kvalme og opkast længe.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2014

stm2812

Mother-love skriver:

Med Isabella varede mit frem til uge 18.
Jeg brugte seaband som hjalp en del. Men kan forstå du har prøvet dem.
Ellers kunne balancid eller samarin godt hjælpe lidt på mig.

Håber snart det er ovre for dig.

Hvad er balancid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

-Sigrid-

stm2812 skriver:

Balancid er det det du fik af lægen? Lægen snakkede også om at det kan ende med jeg skal indlægges et par gange om ugen til drop men har ikke snakket mere om det siden. Men har godt hørt at nogle får piller der skulle kunne hjælpe. Tror jeg bare aldrig jeg får lokket lægen til. Er ikke så standhaftig hvis de siger der ikke er nogen grund til det

Men det er da også noget af en omgang du har været igennem så. Og skønt det virker til at få lidt bedre

Det er håndkøbsmedicin  

Jeg fik det på hospitalet  Men først da jeg var 16 uger henne 

Anmeld

19. juli 2014

Hugoline.

Jeg havde kvalme fra uge 5-21 og uge 28-termin

Denne gang har jeg heldigvis ikke særlig meget kvalme, for det er godt nok hårdt

Anmeld

19. juli 2014

marieo

jeg døjer også rigtig meget med kvalme. Jeg får kvalmestillende medicin, og det har hjulpet rigtigt meget. Kaster kun op et par gange om ugen nu, og kan faktisk få en smule mad ned.

Anmeld

19. juli 2014

stm2812

-Sigrid- skriver:

Det er håndkøbsmedicin  

Jeg fik det på hospitalet  Men først da jeg var 16 uger henne 

Ej det må jeg da lige få kigget på så

Anmeld

19. juli 2014

stm2812

Hugoline. skriver:

Jeg havde kvalme fra uge 5-21 og uge 28-termin

Denne gang har jeg heldigvis ikke særlig meget kvalme, for det er godt nok hårdt

Er også glad for at min datter er 3 år så hun kan meget selv. Ved ikke hvordan jeg skulle komme igennem dagen hvis hun nu kun havde været 1 år

Men du var da godt nok også meget plaget så. Ikke særlig længe du slap

Anmeld

19. juli 2014

stm2812

marieo skriver:

jeg døjer også rigtig meget med kvalme. Jeg får kvalmestillende medicin, og det har hjulpet rigtigt meget. Kaster kun op et par gange om ugen nu, og kan faktisk få en smule mad ned.

Jeg vil også have medicin.......

Man kan også bedre nyde det så, end når man ligger og har det dårligt konstant

Anmeld

19. juli 2014

Mother-love

stm2812 skriver:

Hvad er balancid? 

Balancid er håndkøbsmedicin imod mavesyre.
Nogle sugetabeletter som du må tage efter behov.

Anmeld

19. juli 2014

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg led frygteligt af kvalme og opkast i mine første to graviditeter til omkring uge 20. Og jeg prøvede alt 

I min tredje graviditet startede det på samme måde, men så råde min læge mig til at droppe alle mælkeprodukter, og faktisk fra den ene dag forsvandt opkastningen og kvalmen blev til at holde ud.

Anmeld

19. juli 2014

stm2812

Meyer skriver:

Jeg led frygteligt af kvalme og opkast i mine første to graviditeter til omkring uge 20. Og jeg prøvede alt 

I min tredje graviditet startede det på samme måde, men så råde min læge mig til at droppe alle mælkeprodukter, og faktisk fra den ene dag forsvandt opkastningen og kvalmen blev til at holde ud.

Holder mig i forvejen rimelig meget fra mælkeprodukter, da jeg syntes det er det værste overhovedet at kaste op Ellers et godt råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.