Jer der døjede med kvalme og opkast længe.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
20 svar
2 synes godt om
19. juli 2014

stm2812

Hvornår stoppede det for jer? Er 16+2 nu og der er ikke de mindste forbedringer. Faktisk er det blevet meget værre igen den sidste uge. Har tabt mig over 7 kg indtil videre og har godt nok ikke meget energi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
stm2812 skriver:

Hvornår stoppede det for jer? Er 16+2 nu og der er ikke de mindste forbedringer. Faktisk er det blevet meget værre igen den sidste uge. Har tabt mig over 7 kg indtil videre og har godt nok ikke meget energi

For mig varede det indtil uge 20 

Jeg kan anbefale seaband, hvis du ikke allerede har prøvet dem. - De gjorde at kvalmen var til at holde ud, og jeg ikke kastede op mere end 4-5 gange på en dag, i stedet for en gang i timen. 

Håber du snart slipper for kvalmen, og tillykke med den lille i maven

Anmeld

19. juli 2014

stm2812

TanyaGR skriver:

Jeg kan anbefale seaband, hvis du ikke allerede har prøvet dem. - De gjorde at kvalmen var til at holde ud, og jeg ikke kastede op mere end 4-5 gange på en dag, i stedet for en gang i timen. 

De er prøvet og uden held desværre.  Og tusind tak. Håber jeg slipper deromkring også så. Så er det da til at overskue.  Syntes godt nok det er meget slemt denne gang.

Anmeld

19. juli 2014

stm2812

TanyaGR skriver:

Og tillykke med din lille pige 

Anmeld

19. juli 2014

-Sigrid-

Ved den store tabte jeg mig 15 kg i de første 18 uger og fik bogstaveligt ikke flere kcal ned (og de kom tit op igen) end 500. Så gik det ned og var kun 3-7 gange om dagen og jeg tog på

Med lillesøster nu her havde jeg det endnu værre, var indlagt et par gange og det gjorde at jeg kun tabte mig 9 kg de første 22 uger. Så sløjede det af og nu har jeg (34+6) ikke kastet op i tre dage! 

Balancid hjælper mod 'let' kvalme og ellers må du presse din læge lidt, første gang fik jeg af vide at 'kvalme er en del af graviditeten', mens jeg anden gang fik drop, akupunktur og senere piller - og nøj hvor er jeg taknemmelig! Jeg nyder at være gravid lige nu, håber jeg føder om to uger, men nyder det virkelig ellers, hvilket jeg ikke på noget tidspunkt gjorde med storesøster.

tillykke med spiren 

Anmeld

19. juli 2014

kanille

Hej jeg døjer også rigtig meget 

Jeg får nåle i mit øre og det hjælper  jeg ved ikke hvor du bor, men nogen sygehuse tilbyder at sætte dem i kvit og frit.... 

Anmeld

19. juli 2014

Mother-love

Med Isabella varede mit frem til uge 18.
Jeg brugte seaband som hjalp en del. Men kan forstå du har prøvet dem.
Ellers kunne balancid eller samarin godt hjælpe lidt på mig.

Håber snart det er ovre for dig.

Anmeld

19. juli 2014

tweety2060

36+ og det er der stadig! !!! Men det er aftagende ....
Har du forsøgt akupunktur? Det hjalp dog ikke mig. ...

Anmeld

19. juli 2014

stm2812

-Sigrid- skriver:

Ved den store tabte jeg mig 15 kg i de første 18 uger og fik bogstaveligt ikke flere kcal ned (og de kom tit op igen) end 500. Så gik det ned og var kun 3-7 gange om dagen og jeg tog på

Med lillesøster nu her havde jeg det endnu værre, var indlagt et par gange og det gjorde at jeg kun tabte mig 9 kg de første 22 uger. Så sløjede det af og nu har jeg (34+6) ikke kastet op i tre dage! 

Balancid hjælper mod 'let' kvalme og ellers må du presse din læge lidt, første gang fik jeg af vide at 'kvalme er en del af graviditeten', mens jeg anden gang fik drop, akupunktur og senere piller - og nøj hvor er jeg taknemmelig! Jeg nyder at være gravid lige nu, håber jeg føder om to uger, men nyder det virkelig ellers, hvilket jeg ikke på noget tidspunkt gjorde med storesøster.

tillykke med spiren 

Balancid er det det du fik af lægen? Lægen snakkede også om at det kan ende med jeg skal indlægges et par gange om ugen til drop men har ikke snakket mere om det siden. Men har godt hørt at nogle får piller der skulle kunne hjælpe. Tror jeg bare aldrig jeg får lokket lægen til. Er ikke så standhaftig hvis de siger der ikke er nogen grund til det

Men det er da også noget af en omgang du har været igennem så. Og skønt det virker til at få lidt bedre

Anmeld

19. juli 2014

stm2812

tweety2060 skriver:

36+ og det er der stadig! !!! Men det er aftagende ....
Har du forsøgt akupunktur? Det hjalp dog ikke mig. ...

Har ikke prøvet det, da jeg ikke tror på sådan noget så tvivler på det vil have en effekt. 

Men det var dælme længe.... Så er det vist godt den bette snart kommer ud så du kan slippe for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.