Jeg føler ingenting..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2014

Julie0802

Sjwf skriver:

Jeg følte mig heller ikke gravid da jeg var der omkring, det var jo bare noget der stod på et papir, jeg havde heller ikke rigtig nogle symptomer andet end lidt oppustet men det behøver man jo ikke at være gravid for at være. Det var først da vi var til nf scanning at det sådan gik rigtig op for mig.
Medhnsyn til køn havde jeg heller ingen ide, og der var mange der snakkede om at de drømmer om deres barn, det gjorde jeg så heller ikke, så du er ganske normal, og du skal nok komme til at føle dig gravid når du ikke længere kan se dine fødder, og skal have hjælp med at tage sko på

Jeg ved ikke, om man kan sige, at jeg er glad for at du har det sådan ☺️ Men jeg fået det lidt bedre, når jeg hører man sagtens kan være gravid og alt er som det skal, trods man ikke føler det �� nu kan det kun gå for langsomt med at få den nf her den 11/8. �� krydser fingre for alt er okay. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Chevro

Julie0802 skriver:

Hejsa  

jeg er 9+5 og meget frustreret. Alle siger at man bare ved det, når man er gravid, man har en speciel følelse i kroppen. Derudover er i mange som har en fornemmelse af, om det er en lille pige eller dreng i bærer i maven.. 

Men jeg føler ingenting.. Slet ingenting! Jeg hverken har eller har haft følelsen af at være gravid og slet ingen ide om køn er der noget galt ? Jeg har været ved lægen i forrige uge, så jeg er gravid, men jeg blir meget nervøs, når  jeg intet føler  

hjælp! Er jeg den eneste som har det sådan ? 

Haha, bare rolig - alle de der er som du, skriver det bare ikke lige ;-)
For tænkt hvis man sku blive udstillet som ikke god nok! (:

Men jeg selv anede intet om noget som helst da jeg blev gravid første gang! Havde ingen følelser, igen fornemmelser eller noget :-) men det kommer! (;

Man vokser med opgaven, og kroppen ligeså..

Tag tingene som de kommer! Det er en fordel ikke at spekulere så meget ;-)

Anmeld

20. juli 2014

Mother-love

Julie0802 skriver:

Hejsa  

jeg er 9+5 og meget frustreret. Alle siger at man bare ved det, når man er gravid, man har en speciel følelse i kroppen. Derudover er i mange som har en fornemmelse af, om det er en lille pige eller dreng i bærer i maven.. 

Men jeg føler ingenting.. Slet ingenting! Jeg hverken har eller har haft følelsen af at være gravid og slet ingen ide om køn er der noget galt ? Jeg har været ved lægen i forrige uge, så jeg er gravid, men jeg blir meget nervøs, når  jeg intet føler  

hjælp! Er jeg den eneste som har det sådan ? 

bare slap helt af :-)
den eneste grund til jeg føler mig gravid denne gang (13+4) er fordi jeg tidligt igen startede med at kaste op hele tiden.

eller har jeg heller ikke en speciel følelse af at jeg er gravid.

self begynder maven at fylde lidt nu. og brysterne er kæmpe. samt jeg er ekstremt oppustet om aftenen.
men har ikke den der at jeg mærker jeg er gravid på den måde.
det gjorde jeg meget mere første gang. men det kan self også være fordi jeg ikke tænker så meget over det her anden gang.

og mht kønnet det er kun noget man kan gætte sig frem til. mange gætter forkert andre rigtigt. og ja det er 50% chance for at gætte rigtigt ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.