Jeg føler ingenting..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.604 visninger
12 svar
6 synes godt om
18. juli 2014

Julie0802

Hejsa  

jeg er 9+5 og meget frustreret. Alle siger at man bare ved det, når man er gravid, man har en speciel følelse i kroppen. Derudover er i mange som har en fornemmelse af, om det er en lille pige eller dreng i bærer i maven.. 

Men jeg føler ingenting.. Slet ingenting! Jeg hverken har eller har haft følelsen af at være gravid og slet ingen ide om køn er der noget galt ? Jeg har været ved lægen i forrige uge, så jeg er gravid, men jeg blir meget nervøs, når  jeg intet føler  

hjælp! Er jeg den eneste som har det sådan ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

UnderCover37

Julie0802 skriver:

Hejsa  

jeg er 9+5 og meget frustreret. Alle siger at man bare ved det, når man er gravid, man har en speciel følelse i kroppen. Derudover er i mange som har en fornemmelse af, om det er en lille pige eller dreng i bærer i maven.. 

Men jeg føler ingenting.. Slet ingenting! Jeg hverken har eller har haft følelsen af at være gravid og slet ingen ide om køn er der noget galt ? Jeg har været ved lægen i forrige uge, så jeg er gravid, men jeg blir meget nervøs, når  jeg intet føler  

Du er med garanti ikke den eneste kvinde der ikke føler sig gravid fra første sekund og ikke fornemmer køn...

Er sikker på at når du når hen til 12 ugers scanningen og får babyen at se, så bliver det hele mere virkeligt for dig :-)

Tillykke med graviditeten og glæd dig til de første tegn kommer som større  mave og md tiden spark o.l 

Du er helt normal!

Anmeld

18. juli 2014

Sunsmile

Julie0802 skriver:

Hejsa  

Jeg har heller ikke følt mig gravid på trods af ømme brystvorter og senere ømme bryster og kvalme. Jeg havde en fornemmelse i ca 10 sekunder at jeg ventede en pige da jeg var 8 uger.
Jeg var også sikker på at jeg ville føle mig gravid, men sys stadig jeg har lidt svært ved at forholde mig til det nu hvor jeg er 19 uger (måske fordi jeg har mistet engang og der følte jeg mig meget gravid og pludselig ikke) men føler mig stadig sikker på at alt er som det skal være ellers ville kroppen nok ragere på det.

Anmeld

19. juli 2014

Julie0802

er så bange for, at når vi skal til nf scanning, at baby så er død, fordi jeg intet føler.. :/ selvom man tog en graviditetstest igen - selvom det er skørt, så viser den vel positiv om barnet er i live eller ej ? 

Anmeld

19. juli 2014

Christine

Julie0802 skriver:

er så bange for, at når vi skal til nf scanning, at baby så er død, fordi jeg intet føler.. :/ selvom man tog en graviditetstest igen - selvom det er skørt, så viser den vel positiv om barnet er i live eller ej ? 

Sådan har jeg også haft det alle tre gange. Men det er gået fint indtil videre, nu er jeg 25 uger henne med nr. 3 

Hvis du tror det hjælper dig, så kan du nok købe en scanning til omkring 400 kr. på en privat scanningsklinik. Men til NF har babyen jo fået babyagtig form (hvis alt er ok, som det er for langt de fleste) og det er bare så hyggeligt at se!

Har du fået tid til NF?

Anmeld

19. juli 2014

anonym37

Julie0802 skriver:

Hejsa  

Jeg føler heller ingenting, så på mandag ska vi til en trykheds canning for at se om det hele er ok, det kunne være du skulle snakke med din læge om det, så kan du os få noget ro 

Held og lykke 

Anmeld

19. juli 2014

Frk'lykkelig

Har også kun ømme bryster. Og er bange for det skal gå galt. Men har besluttet at en scanning i uge 7. 2 uger endnu . (Ventet et år på graviditet, så mere nervøs) Vil bare gerne have det også skal gå op for mig . Men evt tag til en tryghedsscanning og få lidt ro på dig selv  Sender en Herfra. 

Anmeld

19. juli 2014

Julie0802

Christine skriver:

Sådan har jeg også haft det alle tre gange. Men det er gået fint indtil videre, nu er jeg 25 uger henne med nr. 3 

Hvis du tror det hjælper dig, så kan du nok købe en scanning til omkring 400 kr. på en privat scanningsklinik. Men til NF har babyen jo fået babyagtig form (hvis alt er ok, som det er for langt de fleste) og det er bare så hyggeligt at se!

Har du fået tid til NF?

Ja, jeg har fået tid tid nf, her den 11/8. Så vil nok synes det spild af penge, at få en ts så tæt på nf. Må bare krydse fingre og håbe at alt er okay. er bare glad for jeg ikke er den eneste som "intet" føler. ☺️

Anmeld

19. juli 2014

Sjwf

Jeg følte mig heller ikke gravid da jeg var der omkring, det var jo bare noget der stod på et papir, jeg havde heller ikke rigtig nogle symptomer andet end lidt oppustet men det behøver man jo ikke at være gravid for at være. Det var først da vi var til nf scanning at det sådan gik rigtig op for mig.
Medhnsyn til køn havde jeg heller ingen ide, og der var mange der snakkede om at de drømmer om deres barn, det gjorde jeg så heller ikke, så du er ganske normal, og du skal nok komme til at føle dig gravid når du ikke længere kan se dine fødder, og skal have hjælp med at tage sko på

Anmeld

19. juli 2014

JH12

Du er SLET ikke den eneste, sådan har jeg det skam også!
Har ikke nogen følelse af at være gravid, og selvom jeg kender kønnet kan jeg ikke forholde mig til det, for det virker helt uvirkeligt, også selvom det er mit andet.. Og jeg er i dag 20+1
Selv inden vi Kendte kønnet have jeg ingen fornemmelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.