Hoftesmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2014

Tildemor

Snoopy77 skriver:

Jeg døjer med det skidt her et år efter fødslen, derfor rådede jeg dig også til at gå til fys hurtigt. Det er så vigtigt at du styrker de små bækkenstabiliserende muskler med de rette øvelser. Og så er det en skrøne at man ingenting må når man har bækkenløsning, man skal bare huske at lytte til sin krop 

Okay, tja min læge er lige fået på ferie og han kommer først tilbage den 11 august, så må vente på han hans dom men tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

SussieThyssen

Tildemor skriver:

Okay tak for svaret så det er bækkenløsning ? jeg troede nemlig os at det var bækkenløsning i starten men så sagde en dame til mig at jeg var bestemt ikk i tvivl når det var bækkenløsning men self er jeg i tvivl når jeg ikk har prøvet det før, men igen tak for svaret jeg skal self nok tage det seriøst og passe godt på mig selv og min lille baby

Jeg kan heller ikke sige med 100 procents sikkerhed at det ER bækkenløsning, det er derfor du skal forbi lægen først.
Han har nogle øvelser, som tester dig, og ud fra det kan han så vurdere hvad det er.
Men...ud fra din beskrivelse kan det godt være det.
Så...afsted til lægen med dig

Anmeld

21. juli 2014

Tildemor

Jeg var til lægen i dag og få tjekket hoften fordi jeg fik vildt mange smerter i går nat og kunne ikk bevæge mig, lægen sagde at det var en forstuet hofte og det var kommet fordi jeg er hybermobil og fordi jeg har lavet en forkert bevægelse en dag så tak for hjælpen kvinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.