Sygeplejersken sagde dreng, men.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
19 svar
14 synes godt om
18. juli 2014

*Mor Til Albert*

Ligger lige og får en latterlig tanke som jeg bare ikke kan slippe. Til MD-scanning sagde sygeplejersken "Det ser da ud til, at I skal have en lille dreng". Den sætning er der ikke noget galt i, men bagefter siger hun, at det er med 99% sikkerhed at hun siger dreng. Det kan godt smutte. 

Nu ligger jeg så og tænker "Gud, hvad nu hvis det er en pige? Og skal jeg booke en tid til en kønsscanning for at få 100% vished"? - Kønnet er jo i bund og grund bedøvende ligemeget, men vi har jo købt drengetøj osv. Hmmmm... Synes det er lidt svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Bshizzle

*Heidi* skriver:

Ligger lige og får en latterlig tanke som jeg bare ikke kan slippe. Til MD-scanning sagde sygeplejersken "Det ser da ud til, at I skal have en lille dreng". Den sætning er der ikke noget galt i, men bagefter siger hun, at det er med 99% sikkerhed at hun siger dreng. Det kan godt smutte. 

Nu ligger jeg så og tænker "Gud, hvad nu hvis det er en pige? Og skal jeg booke en tid til en kønsscanning for at få 100% vished"? - Kønnet er jo i bund og grund bedøvende ligemeget, men vi har jo købt drengetøj osv. Hmmmm... Synes det er lidt svært.

Altså.. Det kan jo ske man kan se forkert. 

Jeg tog en ekstra scanning (selvbetalt 3D ) i min sidste graviditet for at være HELT sikker da jeg ville vide kønnet 

Anmeld

18. juli 2014

Sandratoft

*Heidi* skriver:

Vi fik også at vide "at det højst sandsynligt var en pige" det var så ikke svar nok til mig, da jeg  ville vide det, så vi bookede tid til en kønsscanning som bekræftede at det var en pige  

Anmeld

18. juli 2014

*Mor Til Albert*

Sandratoft skriver:

Vi fik også at vide "at det højst sandsynligt var en pige" det var så ikke svar nok til mig, da jeg  ville vide det, så vi bookede tid til en kønsscanning som bekræftede at det var en pige  

Hvad er så mest sikkert? En 2D eller en 3D?

Anmeld

18. juli 2014

*Mor Til Albert*

Har bestilt en kønsscanning.  - BUM! 

Anmeld

18. juli 2014

Sandratoft

*Heidi* skriver:

Hvad er så mest sikkert? En 2D eller en 3D?

Vi fik en 2D og det har da holdt stik ��

Anmeld

18. juli 2014

Christine

*Heidi* skriver:

Tjaah... man ved jo aldrig helt. Men jeg synes godt man kan se forskel. Det er også mit indtryk at hvis det til MD ligner en dreng, så er det også en dreng. Sådan var det i hvert fald her! 

Det er mere tidlige kønsscanninger jeg ville være "bekymret" over. Men jeg ville gøre ligesom dig, altså for at være helt sikker. Og det er jo altid hyggeligt at se baby, så en scanning mere er vel altid dejligt 

Anmeld

18. juli 2014

SandraXOXO

Vi fik at vide det 95 % sikkert var en pige. Det valgte vi at godtage og ud kom en fin pige :-D

Anmeld

18. juli 2014

Maja_4000

Vi fik af vide ved en betalt scanning at vi skulle have en pige.. Men vi fik en dreng det opdagede de heldigvis til md

Anmeld

18. juli 2014

Babybrain

Har fået at vide til kønsscanning, at det er en dreng, og jeg kunne selv se at det var en dreng, men det er da spændende, om de er enige til MD om et par uger. 

Jeg tror, at hvis det ligner en dreng, at det så også er en dreng, der bliver født. Synes det er svært, at være i tvivl, når man først har set det. 

Men held og lykke til scanning, og så får du jo set baby igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.