Lukas 3 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
9 synes godt om
17. juli 2014

Happiness

Ja altså på mandag

Tænk engang at det er 3 år siden at min lille dreng kom til verden! Det er ikke til at fatte!  ( https://www.baby.dk/debat/123625pi1/foedselsberetninger/lukas-vej-til-den-store-verden-lang-billedespam.aspx&nbsp

Han er i sin bedste trodsalder!!! Og vi har mange kampe. Men vi tager dem som de kommer, og kan da mærke en smule bedring

Han startede i børnehave i maj, og det er bare gået super! Ingen middagslure mere, og sutten smed vi jo i april. Det eneste vi mangler er bleen, men den tror jeg bliver svær!

Han fortæller lystigt når han skal tisse, men han nægter pure at tisse på potten eller på toilettet! 

Nå men ellers er han en glad dreng, som elsker sin lillesøster til skyerne og tilbage igen!

Lige et par billede af den knap så lille lillemand! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Bshizzle

Hvor ser han bare super charmerende ud!! 

Min 'lille' dreng blir osse 3 år til Okt, og tiden flyver jo hurtigt ja! 

Anmeld

17. juli 2014

Happiness

Bshizzle skriver:

Hvor ser han bare super charmerende ud!! 

Min 'lille' dreng blir osse 3 år til Okt, og tiden flyver jo hurtigt ja! 

Mange tak! Ja, jeg troede ikke rigtig på folk, når de sagde at tiden flyver efter man fik børn... Men det må jeg da erkende! 

Puha, synes dagene flyver derudaf! 

Anmeld

17. juli 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Tillykke med fødselsdagen charmetrold!

Anmeld

17. juli 2014

MyLove E

Happiness skriver:

Ja altså på mandag

Tænk engang at det er 3 år siden at min lille dreng kom til verden! Det er ikke til at fatte!  ( https://www.baby.dk/debat/123625pi1/foedselsberetninger/lukas-vej-til-den-store-verden-lang-billedespam.aspx&nbsp

Han er i sin bedste trodsalder!!! Og vi har mange kampe. Men vi tager dem som de kommer, og kan da mærke en smule bedring

Han startede i børnehave i maj, og det er bare gået super! Ingen middagslure mere, og sutten smed vi jo i april. Det eneste vi mangler er bleen, men den tror jeg bliver svær!

Han fortæller lystigt når han skal tisse, men han nægter pure at tisse på potten eller på toilettet! 

Nå men ellers er han en glad dreng, som elsker sin lillesøster til skyerne og tilbage igen!

Lige et par billede af den knap så lille lillemand! 

Skønne skønne dreng Tillykke med ham ��

Anmeld

21. juli 2014

Alexander&Lærke

Tillykke med ham i dag, må det jo være. Han ser både sød og fræk ud lige som en 3 årig skal være. 

Vi har også en 3 årig af slagsen, når vores Lærke bliver 3 her onsdag. Tiden er fløjet af sted. 

Anmeld

22. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ja baby er han ikke mere, men charmerende er han

Forsinket tillykke. Håber han havde en god fødselsdag igår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.