Så pinligt altså! Dumpetumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2014

Troldemommi

Christine skriver:

Argh så skulle jeg til køreprøve i dag. Og selv om jeg kan køre fejlfrit med kørelærer, så kørte jeg som en total nybegynder med motorsagkyndige  Gik i stå, bilen løb baglæns ved standsning for rødt lys op ad bakke og overså næsten en cyklist OG JEG KIGGEDE altså i den retning.

De sidste to måneder har været et mareridt hjemme med dødsfald, pengenød, praktiske ting i forhold til skoleskift og institutionsskift. Derudover stress fordi baby i maven måske ikke vokser helt nok. 

Og alt det er jo bare dårlige undskyldninger, for det var MIG der fuckede op. Og skal på ferie om to dage, med min familie. De er fra landet og forstår ikke konceptet i at det kan være lidt svært at overskue den århusianske ferietrafik når man er vildt nervøs mv. Så de regnede med at jeg kunne køre osv på ferie, så det er ekstra nedtur. Hvor er det altså bare dumt! Jeg nægter simpelthen at tude over det, men det er godt nok meget tæt på. Det er SÅ irriterende!! Overvejede at være anonym, men synes jeg må stå ved at det er muligt at dumpe selv om man tror man ikke er dum og godt kan køre bil 

Pyt med det, bedre held næste gang

Jeg kan heller ikke lide at køre i Århus

Pøj pøj

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Patriark

Christine skriver:

Argh så skulle jeg til køreprøve i dag. Og selv om jeg kan køre fejlfrit med kørelærer, så kørte jeg som en total nybegynder med motorsagkyndige  Gik i stå, bilen løb baglæns ved standsning for rødt lys op ad bakke og overså næsten en cyklist OG JEG KIGGEDE altså i den retning.

De sidste to måneder har været et mareridt hjemme med dødsfald, pengenød, praktiske ting i forhold til skoleskift og institutionsskift. Derudover stress fordi baby i maven måske ikke vokser helt nok. 

Og alt det er jo bare dårlige undskyldninger, for det var MIG der fuckede op. Og skal på ferie om to dage, med min familie. De er fra landet og forstår ikke konceptet i at det kan være lidt svært at overskue den århusianske ferietrafik når man er vildt nervøs mv. Så de regnede med at jeg kunne køre osv på ferie, så det er ekstra nedtur. Hvor er det altså bare dumt! Jeg nægter simpelthen at tude over det, men det er godt nok meget tæt på. Det er SÅ irriterende!! Overvejede at være anonym, men synes jeg må stå ved at det er muligt at dumpe selv om man tror man ikke er dum og godt kan køre bil 

Da jeg var til køreprøve første gang, kørte jeg, næsten, mod trafikken og sluttede af med at bakke op på fortovet.

Bedre held næste gang

Anmeld

17. juli 2014

Morgensol

Det er simpelthen så tarveligt når de motorsagkyndige ikke behandler folk venligt! Det koster da ikke noget.

Her var han sådan set ok, så jeg har kun mig selv at bebrejde. Og der er ikke tvivl om at jeg kørte møg elendigt.

Kørte du så fint efter du bestod og fremover? For jeg er virkelig begyndt at tvivle på om jeg kan. Jeg ved jeg kunne før, men kørte også dårligt i går. Tror det er nervøsitet.

Jeg kørte fint fra 1. Dag jeg havde mit kort. Men det er sandt som der blir sagt, man lærer først at køre bil når man får sit kort. 

Nu har jeg som sagt snart haft det i 10 år, så jeg har jo også erfaring der efter. Og jeg har aldrig haft skader eller været med i uheld.

Jeg vil sige det på den måde, at jeg kører så godt at min far uden tøven lader mig køre i hans Chevrolet fra 1955 hver sommer!  

Anmeld

17. juli 2014

Christine

Patriark skriver:

Da jeg var til køreprøve første gang, kørte jeg, næsten, mod trafikken og sluttede af med at bakke op på fortovet.

Bedre held næste gang

Godt at høre at jeg ikke er den eneste der laver fejl 

Og mange tak!

Anmeld

17. juli 2014

Christine

Troldemommi skriver:

Pyt med det, bedre held næste gang

Jeg kan heller ikke lide at køre i Århus

Pøj pøj

Monica

Nej, der sker så meget.

Og mange tak 

Anmeld

17. juli 2014

Christine

o1Mutte skriver:

Overhovedet ikke, kunne ha begået mord på ham manden  

Ja var død nervøs, min fod hoppede på koblingen.. 

Men 2. gang gik det meget bedre, lavede stadig lidt fejl, men bestod.  

Krydser for dig når du skal op igen  

Dejligt at det gik bedre anden gang!  Håber jeg kan samle mod til at prøve igen.

Anmeld

17. juli 2014

Christine

Morgensol skriver:

Jeg kørte fint fra 1. Dag jeg havde mit kort. Men det er sandt som der blir sagt, man lærer først at køre bil når man får sit kort. 

Nu har jeg som sagt snart haft det i 10 år, så jeg har jo også erfaring der efter. Og jeg har aldrig haft skader eller været med i uheld.

Jeg vil sige det på den måde, at jeg kører så godt at min far uden tøven lader mig køre i hans Chevrolet fra 1955 hver sommer!  

Dejligt at der er håb endnu! 

Må indrømme jeg overvejer at droppe det - men det er lidt mange penge ud ad vinduet!

Men hvis det er som du siger, så er der jo en chance for at det ender godt og det vigtigste er jo ikke om man består, men om man kører sikkert hver gang 

Anmeld

17. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Man siger jo at sand dovenskab, er at gøre tingene rigtig første gang, så det er den sandhed jeg holder mig til når jeg laver fejl

Dumpede også første gang, og kender flere der både er dumpet første, anden og tredje gang, men som køre perfekt nu. De var bare vildt nervøse til prøven. Vh stine

Anmeld

17. juli 2014

-Sigrid-

Min svoger er mekaniker, har kørt siden før han smed bleen og dumpede alliere to gange til køreprøven. Shit happens, krydser fingre for dig næste gang 

Anmeld

18. juli 2014

*Mor Til Albert*

Christine skriver:

Jeg dumpede sgu også til min køreprøve den første gang. Kørte SÅ flot med min kørelærer, og kørte bagefter af bræk med betjenten.  - Op på hesten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.