ih blev sendt hjem.... :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2014

dola

Bertris skriver:

Måske skulle du også prøve at få sovet, hvis du har haft veer siden kl 2 i nat, og su ikke er særlig åben kan det være svært at sige om der går 24 timer eller 5

Tja fik sovet lidt mellem veerne, og nu har jeg lige været ude at tage trapperne en 20 gange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

dola

Røverdatter skriver:

Uh hvor spændende! bare giv din krop den tid der er brug for. Jeg blev sendt hjem to gange før de tog mig ind den tredje gang og ville ønske jeg bare havde været tålmodig og ventet så længe jeg ku holde det ud

Ja var inde forbi igen klokken 14, og havde stadig ikke åbnet mig særligt meget mere... :-(
Så nu gruer jeg for at ringe før vandet er gået.... Suk hvor længe tog din fødsel??

Anmeld

17. juli 2014

tinemus79

Åhhh gid det er mig. Jeg går bare og venter på at der skal ske noget.  Lev på at det er en begrænset ventetid. Du har meget snart din guldklump ude. 

Anmeld

17. juli 2014

Røverdatter

dola skriver:

Ja var inde forbi igen klokken 14, og havde stadig ikke åbnet mig særligt meget mere... :-(
Så nu gruer jeg for at ringe før vandet er gået.... Suk hvor længe tog din fødsel??

Den tog hele 36 timer fra første ve. Uden stop i veerne. Det var hårdt, men da jeg var først var kommet ind på stuen gik det stærkt

Men det er super øv at blive sendt hjem :/

Fødsels-ve-støv på din vej

Anmeld

18. juli 2014

dola

Røverdatter skriver:

Den tog hele 36 timer fra første ve. Uden stop i veerne. Det var hårdt, men da jeg var først var kommet ind på stuen gik det stærkt

Men det er super øv at blive sendt hjem :/

Fødsels-ve-støv på din vej

Ha ha dit ve støv virkede fødte klokken kvart over 1 i nat! ;-) da jeg kom ind på fødemodtagelsen klokken halv tolv var jeg 6 cm åben!!
Så tak igen... ;-)

Anmeld

18. juli 2014

Bak

dola skriver:

Ha ha dit ve støv virkede fødte klokken kvart over 1 i nat! ;-) da jeg kom ind på fødemodtagelsen klokken halv tolv var jeg 6 cm åben!!
Så tak igen... ;-)

Tillykke

Anmeld

18. juli 2014

Chellie

dola skriver:

Så tak igen... ;-)

Hahaha.. Hvor fedt!  Stort tillykke!! 

Anmeld

18. juli 2014

Røverdatter

dola skriver:

Så tak igen... ;-)

Wiii tillykke hvor er det skønt at høre. Og ret sjovt at det tilfældigvis også er min fødselsdag i dag!

Anmeld

18. juli 2014

dola

Røverdatter skriver:

Wiii tillykke hvor er det skønt at høre. Og ret sjovt at det tilfældigvis også er min fødselsdag i dag!

Griner... Jamen altså så var det nok derfor dit vestøv var så effektiv!!!
Og tillykke med dagen ;-)

Anmeld

18. juli 2014

Tan_Abl_Mam

dola skriver:

Så tak igen... ;-)

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.